Aussieglis Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2010 Noen som skal dit? Jeg drar dit hvis det ikke blir aussiespesialen på oss i år... Da blir det utstilling og LP debut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2010 Jeg og Vixen kommer. Utstilling + LP ene dagen, og bare LP den andre er planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2010 Jeg har blitt invitert som ringsekretær. Gleder meg, og håper på godvær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2010 Vi skal dit. Lofotutstillinga er den triveligste på hele året! Håper det er samme opplegget med camping på området selv om den er flyttet til Svolvær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2010 Har bestilt overnatting. Akkurat denne utstillinga er kun for turens del... Men var som vanlig ikke all verden av dommere da, så vi får se om jeg melder på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 24. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2010 Vi skal dit. Lofotutstillinga er den triveligste på hele året! Håper det er samme opplegget med camping på området selv om den er flyttet til Svolvær. Da må jeg kommer å hilse på cockerne dine, om vi ikke har reist på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar