Gå til innhold
Hundesonen.no

Fenstad i Nes


LeneG

Recommended Posts

Hvis det er det samme som Vormsund - så ja, jeg skal stille den eneste coton de tulearen som er påmeldt på lørdagen..

Søndag: nei, da blir det pakking av vogn og børsting av hunder til Verdensutst.turen vår som starter på mandag.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille både lørdag og søndag. En griffon bruxellois og en griffon belge i åpen klasse, og to fem måneder gamle griffon bruxellois valper fra eget oppdrett.

Ikke helt fornøyd med værvarselet for morgendagen, og er spent på hvordan valpene vil takle ei eventuell regnskur mens de er i ringen. Heldigvis har mine hunder en pels som ikke blir "ødelagt" av regn og fukt. Det kan kanskje være en utfordring med coton, Susanne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. Heldigvis er jeg kun med som handler av hunden - eieren er med, og får være paraply- og hundebærer..

Men nei, regn og blåst kan neppe sies være en coton's beste venn, akkurat.

Men ikke noe problem - bare en utfrodring, ikke sant?

(Bare det blir bra til uka, så...)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare-bare med pelshund akkurat! Godt at det ikke er stor konkurranse denne gangen, så slipper dere å stå i ringen og vente mens dere ser på at hunden forvandles fra fluffy bomull til noe som minner om en gulvmopp :icon_redface:

:banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med BIR! Artig når det går så bra, og spesielt når man har litt konkurranse :wub:

Jeg har tatt grådig for meg av premiebordet i helga. Reiser nå hjem til Trondheim med 2*BIR, 1*BIM, 3*CERT, en ny NUCH, samt 2*BIR-valp og 2*BIM valp. Kan vel ikke klage på det :wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med BIR! Artig når det går så bra, og spesielt når man har litt konkurranse :aww:

Jeg har tatt grådig for meg av premiebordet i helga. Reiser nå hjem til Trondheim med 2*BIR, 1*BIM, 3*CERT, en ny NUCH, samt 2*BIR-valp og 2*BIM valp. Kan vel ikke klage på det :wub::wub:

Wow :) Det kan man kalle en vellykket helg :wub: Gratulerer så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...