KjerstiG Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Meldt på gamle gråskjegg.. i veteranklassen selvfølgelig.
SusanneL Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Da var PM'en kommet på mail. Bare 6 beardiser (+ en valp), men deilig sen møtetid. 13 (+ 8 valper) av boston terriere med tidlig møtetid - så da får man jo sett en gjeng av de også). Det var et merkelig ringoppsett - mange ringer med bare 20-30 hunder på hver dommer. Men jeg antar at de slår sammen to og to ringer, da - ellers vil det være merkelig tomt visse steder i hallen til tider. De legger også opp til seminarer, som det helt sikkert kan være fint å få med seg, og det blir spennende å se om denne utstillingen er noe annerledes enn andre. Susanne
Guest Jonna Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 4 AK. Jeg stiller to av de, en hannhund og Blaze. Det er iallefall en til champ/veteran med siden Blaze er nr.3. Blaze har fortsatt ikke fått igjen krave og bukser så det er kanskje like greit at vi ikke skal i ringen før kl.12. Da blir det vel bad og føhn samme dag tenker jeg
SusanneL Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Åh - da kan du få brukt alle pelspleieremediene dine! Jippi! Susanne
Siri Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Åh - da kan du få brukt alle pelspleieremediene dine! Jippi! Er det noen briarder påmeldt eller ? Vi skal ikke dit...
SusanneL Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Selvsagt, Siri - EN! (Først i ringen - kl. 10.30 om du får ånden over deg for å studere den...) Sus.
Siri Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Selvsagt, Siri - EN! (Først i ringen - kl. 10.30 om du får ånden over deg for å studere den...) Sus. Wow, hele EN faktisk . Takk Susanne !
WheatenMali Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Bare 3(!!) wheatens! Og to av de er mine.. Deilig møtetid, kl11! Det liker vi:)
SusanneL Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Det virker som om å legge en slik utstilling etter Våler/Moss/Nesbyen helgene og før dobbel på Bjerke ikke akkurat gir de største påmeldingsantallene, da. Synd, for jeg har tro på at dette kan bli en riktig fin utstilling. Susanne
Siri Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Det virker som om å legge en slik utstilling etter Våler/Moss/Nesbyen helgene og før dobbel på Bjerke ikke akkurat gir de største påmeldingsantallene, da. Synd, for jeg har tro på at dette kan bli en riktig fin utstilling. Susanne Ja, for min del var det iallefall pga de to andre utstillingene jeg ikke meldte på - greit å ha EI frihelg innimellom også .
SFX Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Er dette en utstilling de skal arrangere framover, eller er det kun i anledning jubileet? Vi har avdelingsspesial samme helga, så vi er ikke med i år. Men vanligvis er den spesialen samme helga som Nesbyen, så om AHF har utstilling tilsvarende helg neste år er det jo mye mulig at berner kan være med.
Caroline Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Synes det er en fin oppvarming til Bjerke jeg da, også er det to dommere jeg ikke har stilt for før, eller ene har jeg stilt for før, men hun er nyautorisert på aussie
turbobensen Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Hele 4 Sheltievalper. Da må vi konkurrere med noen andre enn oss selv for og bli BIR denne gangen da Noen som vet hvem de andre Sheltievalpene er?
Yodel Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Da var PM'en kommet på mail. Bare 6 beardiser (+ en valp), men deilig sen møtetid. 13 (+ 8 valper) av boston terriere med tidlig møtetid - så da får man jo sett en gjeng av de også). Det var et merkelig ringoppsett - mange ringer med bare 20-30 hunder på hver dommer. Men jeg antar at de slår sammen to og to ringer, da - ellers vil det være merkelig tomt visse steder i hallen til tider. De legger også opp til seminarer, som det helt sikkert kan være fint å få med seg, og det blir spennende å se om denne utstillingen er noe annerledes enn andre. Susanne Dette er en utstilling for norske dommere, og hver enkelt har kun fått tildelt et fåtall raser med hensikt. Dermed få raser pr. dommer. Ringene blir delt. Ring 1,2 og 3 er f.eks. i samme ring, henviser til oppmøtetider, så følger de hverandre. Ring 2 begynner når ring 1 er ferdig o.s.v. Er dette en utstilling de skal arrangere framover, eller er det kun i anledning jubileet? Vi har avdelingsspesial samme helga, så vi er ikke med i år. Men vanligvis er den spesialen samme helga som Nesbyen, så om AHF har utstilling tilsvarende helg neste år er det jo mye mulig at berner kan være med. Dette er kun en jubileumsutstilling, og ikke noe årlig arrangement.
Peers Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 26 springere. Jeg hadde forventet (og håpet ) på færre påmeldte til denne utstillingen, men springerfolket er ivrige på østlandet gitt
Gjest Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Skrevet 29. Juli 2010 Og EN kooiker. Og det er Linux. Jaja, vi får konkurrere mot oss selv vi da...
Stripa Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Skrevet 29. Juli 2010 Hele 4 Sheltievalper. Da må vi konkurrere med noen andre enn oss selv for og bli BIR denne gangen da Noen som vet hvem de andre Sheltievalpene er? Den ene er i alle fall oss
Arkan Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Skrevet 29. Juli 2010 En liten mini bull mann påmeldt, og han har enda ikke lært å løpe pent. Lurer på om vi klarer det på en uke. Han har litt å leve opp til for mamma'n hans entra ringen på sitt første valpeshow med et bullefnatt for så å henge fast i buksebeinet mitt.
SiriEveline Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Skal være handler for venninne som er på ferie. Merker at jeg grugleder meg, blir første gangen min i ringen! Ikke på sidelinjen! Jaja, blir gøy!
KjerstiG Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Hvordan er underlaget i denne hallen igjen ?? Lurer på om jeg blander sammen to haller. men er det her det er svineglatt betong og betongsøyler ??
turbobensen Skrevet 2. August 2010 Rapporter Skrevet 2. August 2010 Den ene er i alle fall oss Oioi, måtte den vakreste valpen for dagen vinne
SiriEveline Skrevet 6. August 2010 Rapporter Skrevet 6. August 2010 Hmm 7 Langhåra Chihuahua, kanskje det er håp! Etter hva jeg har hørt av eier, så ser han bra ut nå! Så fikse ham raskt imorgen så blir det så bra atte! Selvom nervene kommer litt nå, men jeg er glad jeg skal debutere (som handler) på en så liten utstilling
SusanneL Skrevet 6. August 2010 Rapporter Skrevet 6. August 2010 Hvordan er underlaget i denne hallen igjen ?? Lurer på om jeg blander sammen to haller. men er det her det er svineglatt betong og betongsøyler ?? Var bortom der isted - og ja - superglatt gulv, betongsøyler midt i ringen og fæl akustikk (lyd) er de tingene som representerer den hallen.. Men de holdt på med å legge ut matter - så dèt hjelper jo på litt, da. HUSK å betale på parkometeret når dere parkerer (mange fikk bøter i fjor)! Været skal bli okey, sies det - og da skulle de visst legge en el. to ringer utendørs (store raser). Susanne
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar