Guest Hyper_Bærta Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Å...På Lørdan så er det lotto..:DJeg gleeder meg..Mange som kan vinne en million...Åhh...Suuppert...Jeg tipper ikke, men det gjør pappa...Jeg VET at vi vinner... Jeg bare føler det på meg :roll: Men pointet var at hvis pappa vinner så skal jeg enkli å en hest. Men vi snakka om dette i går..Så da blir det heller hund...Min eegen hund...Skal selfølgelig ta vare på Milo og fortsette som før med han...Engelsk Setter tispe med navn Bessy...Skal bli miiiin.. Jeeeij..:D Pliiis, kan ikke dere alle tippe samma tall som oss.. Jeg SKAL vinne... Men hva er vel sjansen for at vi vinenr en million...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Du får nok konkurranse for jeg skal nemlig vinne jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Det har jeg og planer om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Neeeeei...=( Jeg SKAAAAAAAAAAAL VINNE...! BESSY IN MY DREAMS!!!! HaHa...Kan ikke dere alle tippe og så får jeg 20.000 av alle som vinner?! PLIIS...Skal ha Bessyyyyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Hva? DERE også? :-o Beklager å måtte skuffe dere, men jeg og lottomaskinen har allerede en avtale. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 jeg vinner vi som jobber med tipping har faktisk større sjanse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 haha, jaja, lykke til til pappan min, for han skal vinne^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 bare meg ingen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Og dere tror dere har sjanse? Haha JEG er jo med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar