KristinaLabelle Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Jeg lurer hvilket valpefor jeg bør gi henne? Noen som har erfaringer fra dette? Hvis du har en papillon tispe, hvor mye veier hun? (Bare av ren nysgjerrighet)
Synnikken Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 De varierer jo litt i vekt disse papillonene Spør oppdretteren din hvilket fôr hun bruker
KristinaLabelle Skrevet 11. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Ja det har jeg tenkt å gjøre, takk for svar
Marianne&Java Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Jeg hadde en phalène tispe som veide 3 kg. I voksen alder spiste hun mini foret til Royal Canin. Men snakk med oppdretter ja, det er lurt Hvilken oppdretter får du fra forresten?
Papillon Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Hei Jeg har en papillontispe på 3 år. Hun veier vel 4 kg tror jeg? Akkurat nå får hun Royal canin for små hunder, men synes egentlig at Pro Plan m/laks var bedre. Så neste gang vi kjøper for så kjøper vi det
KristinaLabelle Skrevet 11. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 ah, ja de er jo så søt dem og! Hun jeg kjøper tispen hos er ikke en typisk storselger, så har kjøpt privat Men alt er i orden, med stamtavle fra nkk også videre.
KristinaLabelle Skrevet 11. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Ja, jeg trur den tispen jeg får blir også i den str. ca. Fordi moren er 4 - 4,5 kg mens faren er litt lettere ;p Jeg skal høre med oppdretteren og etter hvert får jeg vell bare prøve meg frem
Papillon Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 ah, ja de er jo så søt dem og! Hun jeg kjøper tispen hos er ikke en typisk storselger, så har kjøpt privat Men alt er i orden, med stamtavle fra nkk også videre. Hva heter hun da? Og hvem er foreldrene? nysgjerrig jeg vettu
KristinaLabelle Skrevet 11. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Tispen jeg skal kjøpe, blir jeg å kalle Labelle Moren til Labelle heter Toya, trur jeg Valpene ligger ute på Finn, fra harstad
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar