Gå til innhold
Hundesonen.no

Berner sennen savnet i Bergen etter brann


eple

Recommended Posts

Huffda, det der har jeg ikke fått med meg.. Håper det kommer til rette snart!

Edit; Oi, fikk ikke med meg at den kanskje er brent inne, leste litt fort.. Stakkars, håper virkelig den dukker opp i levende live! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, jeg håper jeg har feil, men sjansen for at stakkars hunden overlevde er nok desverre utrolig liten... :ahappy: Det var en heeeeftig brann, med mye røyk.... :getlost:

Krysser alt som er for at han klarte å komme seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det gjort noen forskjell om den ikke satt i bur? :getlost:

Hvis det begynte og brenne, og den satt i bur og ingen kom på å åpne buret, så er den jo fremdeles i buret, men brent opp. Hvis den ikke satt i bur, hadde den en sjanse for å komme seg ut tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det begynte og brenne, og den satt i bur og ingen kom på å åpne buret, så er den jo fremdeles i buret, men brent opp. Hvis den ikke satt i bur, hadde den en sjanse for å komme seg ut tenker jeg..

Akkurat det der er skummelt, vært flere hunder som har brent eller nesten brent inne pga bur den senere tiden. Så selv om huseier krever at dyret er i bur mens jeg er på jobb, fester jeg ikke døra ordentlig. Så får det heller bare være at han av og til kommer seg ut. Liker ikke bur til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat vite at valpen er halvbroren til Oliver. :lol:

Det er trist uansett hvem det er, men kjenner det litt ekstra når det er så nære slekt..

Og den er mest sannsynlig omkommet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...