Gå til innhold
Hundesonen.no

Ingen vanlig sak...


Vimsan

Recommended Posts

  • Svar 680
  • Created
  • Siste svar

Spent på hva økokrim sier til den utviklingen, ja. Den var ny liksom. :innocent: Slemt å le, sikkert ikke så artig for deg som sitter midt oppi det, men ja, hva skal man gjøre?

Ja jag undrar också vad de säger om det. Haha ja man kan ju inget annat än å le.

Men ja, skämt åsido så är det faktiskt inte speciellt kul för mig nu. Är otroligt trött på dem, ska säga till de på Økokrim att nu är jag så less på detta att jag spyr så nu måste de ta på ett kol och sätta upp farten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende en mail til svindlerne om at din konto ikke støtter så små beløp, og at de må prøve med et par nuller til bak for å se om det fungerer... Da kan du be hele sonen med på 3-retters om litt :innocent:

Sinnsykt at de holder på enda da, hjelpes meg. Vil tro de er litt stresset der nå altså :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prøver virkelig hardt nå! :innocent: Lurer på hva Økokrim sier til dette, jeg. :banana: Ring dem så fort de åpner, jeg vil ha oppdatering når jeg har matpause klokka 10.00! :):D Neida. Men ring dem så fort du kan, det er nok best at de ordner opp i dette her, ja, helst så fort som mulig. Lurer på om de har fått kontakt med porsgrunn-dama, jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette er jo helt utrolig! Om den mailen der er skrevet av noen som har satt tærne på innsiden av en jussutdannelse så skal jeg spise den døde valpen (som DU har drept på grusom måte, mind you!)! Å skulle anmelde noen for dyremishandling pga en valp som noen andre har avlivet er kanskje liiiiitt søkt eller...? Men skjønner at hele saken begynner å tømme deg for energi! Snakk med økokrim igjen du og spør hvordan de kan ordne ting så du slipper å få disse mailene og henvendelsene uten at informasjonen går tapt (kan jo være noe bevis dukker opp innimellom der). Selv om vi er nysgjerrige og gjerne vil vite hva disse folka gjør så er faktisk du og din helse viktigst. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig! Har du sett at du har fått inn 2000kr til? Kanskje de fortsetter å sette inn så du til slutt "skylder" dem en hel bråta med penger.. Skulle tro Økokrim opprettholder interessen for saken desto mer nå etter at de fortsetter å sette inn mer og mer penger til deg. *spent* :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jag ler av alla kommentarer här :D

Jag har ringt banken!

Tänkte jag ville ringa dem och höra om de pengarna faktiskt var inne och kontaktbara, vilket de var.

Men ville också veta om de nyaste 2000.- var satt in av samma person eller om det var en annan igen som har satt in.

Det var en helt ny person igen, från Norge som har satt in de 2000.- på mitt konto :lol:

Jag prövade ringa till Økokrim

Men min kontaktperson är på kurs idag och kommer tillbaks imorgon, jag bad de att skriva en lapp till henne om att hon skulle kontakta mig för att nu är jag trött på detta och vill bara bli kvitt det. Han förstod det och skulle be henne ringa mig imorgon :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

De nye pengene ville ejg tro var fra en ny person som skulle hjelpe en sårt trengende valp. Men det er da utrolig at dem gjør det på denne måten, godt du setter en stopper for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sprøtt! :lol: Jeg er utrolig nysgjerrig på hvem som driver og setter inn penger, og hvilken rolle de har i det hele. Og hvorfor blir det satt inn på din konto? De må jo ha forstått at du ikke kommer til å sende de pengene med det aller første vel? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sprøtt! :lol: Jeg er utrolig nysgjerrig på hvem som driver og setter inn penger, og hvilken rolle de har i det hele. Og hvorfor blir det satt inn på din konto? De må jo ha forstått at du ikke kommer til å sende de pengene med det aller første vel? :D

Ja :D De gör väl det för att pressa mig samtidigt som de hotar med att kontakta polisen och anmäla mig för djurmisshandel osv. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ville bare si la dem anmelde deg for dyremisshandlign eller rettere sakt så er det jo en trussel. For ingen vil jo ha det hangende over seg. Men sa du fra til økokrim at det har kommet flere penger inn på kontoen? Du må nok regne med at truslene vil øke siden det har kommet inn flere penger for dem vil jo helst ha tak i alle pengene. Hold oss oppdatert og ring økokrim igjen i morgen du. Dette er da virkelig spennede for oss som sitter på utsiden. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :lol: De gör väl det för att pressa mig samtidigt som de hotar med att kontakta polisen och anmäla mig för djurmisshandel osv. :D

Merkelig at de har satt inn enda mer penger på kontoen din når de alt har problemer med å få deg til å betale ut de du har fått. De høres ikke så fryktelig smarte ut, for å si det sånn :D Det finnes liksom bedre måter å finne ut om pengene har nådd frem til kontoen din på.

Og, litt ironisk at de truer med å anmelde deg til politiet :lol: De skulle bare visst hvor mye den trusselen skremmer deg *fnise*

Nei, de hørtes ikke noe lure ut, de svindlerne. Er sånn at jeg også får lyst til å bli svindlet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag fick ett obesvarat anrop på mobilen!

Jag hade inte på mig mobilen just när det ringde och blev sedan överaskad över att se vilket nummer det kom från.

Det var från ett helt nytt norskt nummer och jag tänkte att det var något mystiskt över det hela.

Det kom ett sms direkt efter!

Hei. (Porsgrunndama) her.

Den dachsen burde være på døra og imorgen ellers blir saken annmeld. Ellers får du personlig betale tilbake pengene. Forventer svar innen kvelden ellers blir politie kontaktet.

Jag ringde upp denna kvinna som hade prövat ringa mig!

Jag berättade att hon har blivit lurad och att jag har fått in pengarna på mitt konto. Jag berättade hela min historia och gav henne namn och telefonnummer, vilket stämde in på hennes också. Det hon hade fått veta var bland annat att i kontakt med "flygbolaget" så hade de gett henne mitt nummer å så vidare och sagt att det är jag sov är boven i det hela. Att jag har gjort så en av valparna blivit dödad och att jag nu sitter på allas pengar. De bad henne att pressa mig så gott hon kunde. Eftersom att jag nu gjort så mycket ont, jag hade tillochmed bidragit till att svindlerdama låg inne på sjukhus med hjärtinfarkt på grund av mig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...