Gå til innhold
Hundesonen.no

Håravfall/pelsproblemer


Recommended Posts

Me har hatt Bamse (labradorblanding, ca 10 år) i snart to år. Han har heile tida hatt litt tynnare/striare pels rundt halsen, men no er det i ferd med å spre seg.

Fra ca nyåret har han hatt ein liten pelsfri flekk på kvart kinn, i feb/mars vart han diagnosert med forstørra prostata og vart kastrert. Det er stort sett etter dette at det har spredd seg.

Han har no eit tydelig område på halen, rundt halsen, og på snuten, områda på snute/hale ser såre ut og det er nesten som om pelshåra er svidd vekk. Det virker som han klør litt rundt munnen.

(Han hadde lus i fjor haust, pluss i vår. Har vore til dyrlege men dei har ikkje klart å finne ut noko.)

Vi har bytta fôrtyper nokre gonger sidan me fekk han, han har heile tida hatt sensitiv mage og vore litt tynn. No går han på pro plan, har veldig fin pels (bortsett fra frafallet av pels :aww: ), rolig mage og har lagt på seg. Eg ser ikkje vekk i frå at det kan vere fôret som har gjort det, men samtidig har han jo hatt dette på halsen heile tida uansett fôr.

Bilde 1-2 av snute, 3 av hals, 4 hale. Hals og hale ser verre ut på bildet enn i verkligheita, snute nesten omvendt. :wub:

Blir veldig glad for tilbakemeldinger, lurer på om me bør smørje på desse områda og i tilfelle med kva? Innbiller meg at han no vil ha større mulighet for å bli solbrent i tillegg, kan det stemme? Skal til dyrlege igjen uansett men vil gjerne høyre om liknande erfaringar på forhånd. :P

203-Copy.jpg

188-Copy.jpg

210-Copy.jpg

212-Copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kan være demodex? Jeg er usikker. Min hund har hatt små utslag av demodex i unghundsfasen, men er de genetisk disponible for det kan de få en "generell" demodex med større områder uten pels (som på din hund) som er irriterte og/eller klør.

Min hund mistet bare pels rundt øynene og så ut som hun hadde briller en stund så er langt fra sikker på om det kan være det.

Men om du søker på google etter demodex + dogs + labradors (for eksempel) kan det hende du finner mer info :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kan være demodex? Jeg er usikker. Min hund har hatt små utslag av demodex i unghundsfasen, men er de genetisk disponible for det kan de få en "generell" demodex med større områder uten pels (som på din hund) som er irriterte og/eller klør.

Min hund mistet bare pels rundt øynene og så ut som hun hadde briller en stund så er langt fra sikker på om det kan være det.

Men om du søker på google etter demodex + dogs + labradors (for eksempel) kan det hende du finner mer info :P

jeg syns også det ser ut som demodex canis( hundens hårsekkmidd) . Det beste du kan gjøre er å sjekke det opp med veterinær

lykke til :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Demodex hadde eg aldri hørt om men har lese meg opp litt no, fra det eg les ser det ut til at det kan stemme. :rolleyes2:

Time på tirsdag, håper vi får vite det sikkert da, uansett kva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan jo oppdatere litt.

Vi vart nøydd til å avbestille timen og fikk ny 14 dagar etter, i løpet av desse to vekene vart Bamse dårlig i magen, smerter, diare og oppkast, så det vart dyrlege torsdag-fredag-laurdag i forrige veke med røntgen, blodprøver og diverse. Det er eit eller anna i magen antageligvis, enten det berre er irritasjon, litt magesjuke eller kva det no er. Han er lett anemisk (lite av både røde og kvite blodceller + høgt noko anna eg ikkje hugsar kva heitte.), er slapp og blir fort sliten. Hud-ekspertdama meiner han har lavt stoffskifte så no prøver vi medisiner på det fram til ny kontroll om to vekers tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...