Benedicte Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Jeg irriterer meg stadig over låter jeg hører på radio, reklame, filmer osv som jeg ikke finner ut hva heter. Denne gangen er det en låt jeg har hørt en del ganger på p3 i det siste. Det er en kvinne som synger, monto om hun er norsk? Siden det er p3, og de spiller en del norskt. Dessuten så finner jeg ikke låten på topp40 på spotify. Men det er ikke sikker altså. Sangen er ganske "hipp", og stemmen minnet meg en del hun Surferosa-damen sin, men jeg finner ikke låten under hennes navn. Noen som har forslag til hvilken sang det kan være? Den er ikke på vglista topp 20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Når på p3 da? Hvilke program? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Kan det være denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Hmm.. Rett over kl 2 i dag blant annet. Jeanettee: Nei, det er ikke den. Troor hun synger "you gotta wake up, wake up, wake up" et sted i teksten, men det hjalp meg ikke så mye på google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Hmm.. Rett over kl 2 i dag blant annet. Jeanettee: Nei, det er ikke den. Troor hun synger "you gotta wake up, wake up, wake up" et sted i teksten, men det hjalp meg ikke så mye på google. Hva med denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Nei, dessverre. Men tusen takk for tips Sangen er enda mer livlig enn de to. Edit: Har sjekket alt mellom kl 13.00 og 15.00 nå, og finner den ikke. Så enten så har jeg tatt heftig feil på tiden (men det er jeg ganske sikker på at jeg ikke har gjort), eller så var det en annen kanal. Men vi har jo alltid på p3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Har du sjekket denne spillelisten? http://spillelister.p3.no/9-NRK_P3/2010/05/29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Har du sjekket denne spillelisten? http://spillelister.p3.no/9-NRK_P3/2010/05/29 Ja, bortsett fra de med mannlige navn da. Får ikke ut av hodet at hun minnet sånn om Surferosa i både stemme og litt i stil. Men som jeg skrev i edit'en over, så kan det jo umulig være p3 jeg hørte den på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Hvilken mobiltelefon har du.? Alle smarttelefoner, iPhone, Android, Nokia (Shazam) og endel ikke smarte Sony Ericsson har et program for å gjenkjenne musikk (TrackID).. Fungerer gull, bruk det neste gang du hører låta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Det er ikke hu fra idol da? Eva & The Heartmaker - Mr. Tokyo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Hvilken mobiltelefon har du.? Alle smarttelefoner, iPhone, Android, Nokia (Shazam) og endel ikke smarte Sony Ericsson har et program for å gjenkjenne musikk (TrackID).. Fungerer gull, bruk det neste gang du hører låta... Neste gang jeg hører låten kan jeg jo ta lyricsene Men jeg har en sony ericsson W595 Det er ikke hu fra idol da? Eva & The Heartmaker - Mr. Tokyo Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Har du snoka rundt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Har visst trackID på mobilen, og forsøkte å synge låten. Uten hell Har du snoka rundt her? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Vent til podcasten blir lagt ut, og hør gjennom den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Slenger noen forslag ut i luften her.. Hva med Miley Cyrus - Wake up America eller Katy Perry - Waking up in Vegas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Ingen av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Hmm... Du husker ikke noe mer av teksten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Jeg bruker TrackID ganske mye (har også W595). Det går fint, men den kjenner ikke igjen norske låter tror jeg. Bare spill inn litt av låta neste gang du hører den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2010 Jeg har også SE w595, det er trackid på den (jeg har hatt SE i mange mange år nå, jeg kan ikke huske en modell som ikke har hatt trackid etter at den kom), og joda, den kjenner igjen norske melodier også - ihvertfall de jeg har prøvd Den skiller ikke på norske og utenlandske sanger, ligger den i databasen så finner den låta. Trackid ligger under Underholdnings-menyen på SE w595 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barney Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2010 Kan det være Ellie Goulding - Under the sheets? Edit: hun synger ikke noe med wake up, så da er det nok ikke den likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2010 Hilary Duff - Wake up ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2010 Ingeborg Selnes - Feel It Lise of The Woods - Forty Nights Marina and The Diamonds - Mowgli's Road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2010 Kate Perry og Snoop Dogg, California Gurls? (Ganske tidlig i dagens Juntafil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2010 Så merkelig, det er ingen av de låtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2010 Fergie - wake up? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar