Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurovision song contest 2010

Monab88

Recommended Posts

Dere lar dere lure av reklamens makt, den er spilt dobbelt så mange ganger som de andre, ergo...lureri :icon_redface:

Bøtt, jus jår fåne æn våot :wub:

*ufritt oversatt uttale fra p.leder*

Tull og tøys - 20 av låtene har allerede vært spilt i semifinaler, mens Spania og fire andre debuterte offisielt i ESC i dag!

Lurer på hva som skjer om hellas eller island vinner jeg? Utendørs med lommelykter som lysshow? :wub: :wub: Var kanskje litt slem nå :)

Det har faktisk skjedd før, at vinnerlandet ikke har råd/anledning til å arrangere, og da blir arrangementet gitt til et annet land. Om det er nummer to eller den som melder seg, aner jeg ikke.

Jeg likte Spania, Tyskland, Island, Danmark - og jeg synes faktisk den norske var ganske så anstendig i dette selskapet. Jeg tror Aserbadsjan og Georgia også får mange poeng.

Serbia aner jeg ikke hva holder på med, UK, Israel og Belgia er kjedelige.

Men Moldova ender sist, maken til jukkende Aquawannabe skal en lete lenger etter, ligner i grunnen litt på bandet i Revenge of the Nerds, for de som har sett den filmen - men uten noen form for ironi eller snært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Jeg syns Emma trår frem som ESC kjenner av ypperste klasse her!!

Jostein Pedersen når deg ikke til anklene i kunnskapsnivå en gang!! :wub:

Sonen ukronede ESC-dronning! :icon_redface::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må Norge alltid ha stupnull, platt og kjedelig pauseunderholdning? Skulle det der være morsomt?! :icon_redface:

Jeg synes det var litt søtt, jeg... Og syntes innslaget da sangene var ferdig, med flagg og popcorn og pizza og mobil var litt artig også... Men har vi ikke bedre engelsk uttale på noen nordmenn?

Jeg syns Emma trår frem som ESC kjenner av ypperste klasse her!

Jostein Pedersen når deg ikke til anklene i kunnskapsnivå en gang! :)

Sonen ukronede ESC-dronning! :) :)

:):wub: :wub: :wub:

Kremt, tusen takk, det er en ære - jeg er stolt over å digge ESC! Men Jostein Pedersen er i en helt annen galakse, altså!

Men Madcon her? Jaja, kanskje bedre enn hardingfele og tussetroll. Og det er sjarmerende hvordan de bruker innslagene gjennom Europa - at en fokuserer på et samlet Europa, at en tenker fellesskap og felles opplevelse, solidaritet og samhold, framfor rosenrød turistbrosjyre, som mange andre arrangører har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Just me and my guitar :icon_redface:

Fiiiiin

Haha, så dere sikkerhetsvakta tok kvelertak på en fyr omtrent når madcon kom? :wub:

:wub: måtte le litt av det kaoset Madcon laget. Det der tenker jeg var ett sikkerhetsvakt mareritt.

Syns Madcon kan vinne jeg, beste ved hele programmet så langt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt søtt, jeg... Og syntes innslaget da sangene var ferdig, med flagg og popcorn og pizza og mobil var litt artig også... Men har vi ikke bedre engelsk uttale på noen nordmenn?

Dette innslaget med MadCom var ikke så verst synes jeg :icon_redface: Positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironi, min kjære stratos :)

Menneh..jeg har da vitterlig både hørt og sett den spanske før :)

En spøker ikke med ESC, altså! :icon_redface:

Jeg kunne sagt det om mange låter i finalen, men den spanske virker rimelig unik for meg. Men kanskje du har sett musikkvideoen?

Haha, så dere sikkerhetsvakta tok kvelertak på en fyr omtrent når madcon kom? :wub:

De er sikkert pittebittelitte grann på tåhev etter sang nummer 2 :wub:

Hvor blir det av innslagene med hardingfele og vetter? :wub:

That's sooooo 1994, in Lillyhammer! Last millenium, baby!

Oh, nå kommer poengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sagt en gang at statistikken viser at det landet som får den første tolveren pleier å vinne hele dritten.

Danmark fikk den andre 12'ern og de :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo se på hvilke land som har stemt så langt - vest gir mest poeng til vest, øst gir mest poeng til øst. Det er gjerne litt nabostemming, samt at en har ulike kulturer og dermed smak og gjenkjennelseseffekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...