Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til den nye

Anette

Recommended Posts

Hei

På mandag henter jeg en liten corgi tispe i Haugesund, men jeg og samboeren klarer ikke å finne et navn vi liker!

Vi var bestemt på Falk om det var hannhund, men det ble tispe. Vi har lest på mange sider med vegger av navn og blir egentlig bare mer forviiret. Har sett på morsomme navn fra data/spill verdenen uten og komme noe lengre den veien. Så lurte på om noen andre kanskje hadde noen forslag til et kjekt og greit navn til en liten mørkebrun corgi tispe.

Om det er til nytte heter hund nummer 2 Foxi, derfor vi syntes Falk passet så inn ;-)

Alle forslag mottas med åpne armer og takk :ahappy:

nå sitter vi bare og venter på at dagene skal gå frem til turen til Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være på F forresten?

Frøya synes jeg er fint, Farrah er fint, Fanta er også kjempe fint, Felissa, og Freja er de navna på F jeg kommer på som jeg synes er fine.

Ellers liker jeg Inka, Maya, Sarah, Ronja, Luna, Bella, Caysa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være på F forresten?

Frøya synes jeg er fint, Farrah er fint, Fanta er også kjempe fint, Felissa, og Freja er de navna på F jeg kommer på som jeg synes er fine.

Ellers liker jeg Inka, Maya, Sarah, Ronja, Luna, Bella, Caysa.

Nei må ikke være F, er bare jeg som har hund på F og har likt F :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noxi kanskje??? :wub: eller ikke, litt for likt.

Men Fauna synes jeg er flott, siden du tenkte Falk, tenkte jeg på et annet naturnavn.

Eller kanskje Foxi og Fixi? :)

Masse navn på http://www.canis.no/hundenavn

Men kan bli litt forvirrende ja... Men der er det i det minste masse inspirasjon å hente. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...