Gå til innhold
Hundesonen.no

GD-klubbens pinetreff

TonjeRA

Recommended Posts

Flotte bilder og flotte hunder :) men Tina? Er det flere som gikk i fella med å rase ut døra på vei til utstilling i bare slippers eller?? :ahappy: Du husker vel meg på første valpeshowet til Kita?? :lol::D

Dette var etter klassen og hvis du ser nøye etter har jeg ikke på den lille gutten utstillingsbånd engang :D Så nei, jeg stilte i lave støvletter og hadde på slippers når jeg hadde mulighet pga varmen :D

Mange fiiine hunder :D

Noen var virkelig svææææære ja :) hehe :D

Noen av de er ganske store :D Godt de er snille :D

Så fine hunder ;) Men noen av dem er jo bare monsterstore ;) Men fortsatt fine da ;)

Blei en del bra bilder som vi måtte vise til omverden :D

Ja det enkte jeg og! :)

:P

Flotte bilder da, og mange vakre hunder :D

Var mye bra hunder der i helga :D

Jeg blir litt bekymret hver gang jeg leser overskriften på denne tråden. Pinetreff? :D

haha var nok en del hunder som pintes en del pga av varmen vi hadde på lørdag :P Men PinSetreffet er en flott utstilling ;)

Men du verden for noen flotte og majestetiske hunder! :D

Gleder oss til neste år, da kommer det mer bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. Mulig jeg bare er litt dum, men hvorfor løfter man alltid ørene dems? :ahappy:

Da vises nakkebuen bedre og man får et annet uttrykk :lol: I andre land er de kupperte... Man kan også holde ørene eller i leppa fpr å få dem til å holde hodet rolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay! Takk for svar :)

Bare hyggelig :)

For noen flotte hunder! Men med mine 153 på sokkelesten blir de største av disse som hester for meg :)

Ja noen av hannen blir rimelig høye og kraftige :ahappy: Er ikke så stor jeg heller, så godt de har godt gemytt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GD er så utrolig vakre, skulle gjerne hatt en sånn selv, da Harlequin (om jeg skrev det rett). :whistle:

Kan jeg spørre hvorfor man holder ørene oppe, når man uansett ikke kan kupere de i Norge, er det liksom et krav at man stiller de slik?

Edit: Jeg så svaret høyere opp her nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...