Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen nye bilder fra oss :)

turbogutten

Recommended Posts

Skrevet

Nå er det jo en stund siden jeg har lagt ut bilder her, så her kommer noen bilder av mine gutter + Cirka som bor her for tiden for litt sosialisering :rolleyes2:

DSC_1732.jpg

DSC_1734.jpg

DSC_1735.jpg

DSC_1740.jpg

DSC_1743.jpg

DSC_1746.jpg

DSC_1764.jpg

DSC_1676.jpg

DSC_1681.jpg

DSC_1682.jpg

DSC_1685.jpg

DSC_1689.jpg

DSC_1690.jpg

DSC_1691.jpg

DSC_1692.jpg

DSC_1696.jpg

DSC_1701.jpg

DSC_1702.jpg

DSC_1703.jpg

DSC_1704.jpg

DSC_1706.jpg

DSC_1708.jpg

DSC_1714.jpg

DSC_1716.jpg

DSC_1723.jpg

Skrevet

:P Bajaz er den eneste chihuahuaen jeg liker (og det veldig godt!) :rolleyes2:

Hihi, Bajaz er spesiell han :poke: Du er ikke den eneste som sier det for å si det sånn!

Turbo er nydelig :lol:

Ikke sant <3

Skrevet

De er nydelige alle tre, da! :rolleyes2: Men jeg har skikkelig lyst til å hilse på Bajaz... Sukk, såå fin! :poke:

Skrevet

Så vakre hunder (spesielt Turbo! Han har fått det beste fra begge raser synes jeg :rolleyes2: ) Så kult at de leker så bra sammen, til tross for størrelsesforskjellen!

Skrevet

De er nydelige alle tre, da! :rolleyes2: Men jeg har skikkelig lyst til å hilse på Bajaz... Sukk, såå fin! :P

Du får si ifra hvem utstillinger du skal på da vettu :P Så får vi se om noen matcher :poke:

Så vakre hunder (spesielt Turbo! Han har fått det beste fra begge raser synes jeg :lol: ) Så kult at de leker så bra sammen, til tross for størrelsesforskjellen!

Takk :D Ja, de er veldig gode venner ;D

Skrevet

De er så fine :rolleyes2: Men skjønner ikke åssen du klarer å se forskjell på Turbo og Bajaz altså... De er jo så like :poke: Baaah... Nå var jeg skikkelig lite morsom :P Jaja, gutta dine er flotte altså :lol:

Skrevet

Takk :rolleyes2: Blir vel fort sånn når de små ikke får tak i den hehe :poke:

Ja, men nå er Bali blitt mye raskere enn Elias, så hun får tak i freesbee`en noen ganger og da blir hun SÅ stolt :lol:

Skrevet

Ja, men nå er Bali blitt mye raskere enn Elias, så hun får tak i freesbee`en noen ganger og da blir hun SÅ stolt :rolleyes2:

Hehe, det kan jeg tenke meg! Tror Bajaz hadde sprekt av stolthet hadde han klart å få tak i freesbee'n før Turbo haha :poke:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...