PsychoLynx Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Skrevet 17. Mai 2010 Den 30 mai arrangerer Land Hundeklubb uoffisiellt valpeshow / unghundskue på Dokka. Hunder i alder 4-12 mnd. For mer info,trykk her
Stripa Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Skrevet 17. Mai 2010 Hvorfor måtte dekk fløtta den fra 23 mai...? Buhuhuhuuuuuuuuu!
SandyEyeCandy Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Ooo, jeg merker at det å telle som valp fram til fylte 12 mnd hadde vært veldig positivt for trollbolla, hehe. Synd Dokka blir litt langt å dra. Lykke til med arrangementet, venter i spenning på fine bilder som alltid!
PsychoLynx Skrevet 18. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Hvorfor måtte dekk fløtta den fra 23 mai...? Buhuhuhuuuuuuuuu! Ja, DET kan du lure på... Det har irritert meg også. Men vi fikk ikke dommer den 23.... Og desverre er det en vesentlig del av en utstilling Ooo, jeg merker at det å telle som valp fram til fylte 12 mnd hadde vært veldig positivt for trollbolla, hehe. Synd Dokka blir litt langt å dra. Lykke til med arrangementet, venter i spenning på fine bilder som alltid! Langt?? Neinei, kom igjen nå!!
PsychoLynx Skrevet 18. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Weeeh! Fra et av kullene jeg tok bilder av?
Carma Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 En valpekjøper fra oss kommer Så bra! Yodelvofser liker vi! Og Dokka er egentlig aldri langt unna, ligger liksom midt i alt når jeg kjenner litt godt etter! Kan få slå opp telt i hagen min da, plass til en liten campingplass der faktisk!
PsychoLynx Skrevet 18. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Da har folk en plan syns jeg! Masse soniser på valpeshow, og camping i hagen til Carma!
Pim Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Hihi Hvis jeg sitter værfast i Lillehammer i enda 2 uker, så kommer jeg med mini'n min og setter opp telt (og graver hull) i hagen til Carma
Carma Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Strålende ide! Anbefaler alle å øve seg litt på å bli en busk før de kommer!
SandyEyeCandy Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Har sett på annonsen nå, og fordi Aiko stiller i juniorklasser nå i helga, hadde hun ikke fått stille som valp hos dere uansett. Så da kan det bare være så langt unna som bare det for vår del!
Yodel Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Skrevet 19. Mai 2010 Weeeh! Fra et av kullene jeg tok bilder av? Jupp! Fogo og muligens Tara fra Luna's kull Så bra! Yodelvofser liker vi!
Tuskelusken Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Skrevet 19. Mai 2010 Da har folk en plan syns jeg! Masse soniser på valpeshow, og camping i hagen til Carma!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar