Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentere meg på nytt?


Gronnis

Recommended Posts

Jeg meldte meg inn på dette forumet for ca. 5 år siden da jeg skulle få min første hund - Raja. Var ganske aktiv en stund, men har nå hatt en lang periode hvor jeg ikke har vært aktiv. Ser at det er mange folk her jeg ikke kjenner igjen, og som da sikkert ikke kjenner meg. Tenkte jeg derfor kunne presentere meg på nytt :rolleyes2:

Jeg heter altså Lisa, er snart 18 år og bor i Bergen. I 2005 fikk jeg min første hund Raja, som er en groenendael fra Vikholmen. Hun har ikke alltid vært enkel å ha med å gjøre, men på grunn av dette har jeg lært en del jeg sikkert ikke hadde lært hvis jeg hadde fått en "perfekt" hund. Nå som hun har blitt 5 år og modnet litt har hun blitt mer rolig og enklere, allikevel har hun fremdeles mye energi som utnyttes når hun er på agilitybanen :D Ellers går vi mye tur og trener litt enkel lydighet og freestyle hjemme. Jeg har ikke store planer med henne, det viktigste er at vi koser oss på trening og har det gøy :jump:

Til høsten begynner jeg forhåpentligvis på hundelinjen på Stend VGS, hvor jeg også kan bruke henne i skoletiden. Har nå gått på smådyrslinjen 1 året siden det ikke er mulighet for å gå på hundelinje da. Får bare krysse fingrene for at karakterene mine er gode nok, er visstnok mange som har søkt :wub:

Jeg har laget meg en ny blogg som jeg har lagt en link til i signaturen min. Der legger jeg ut en del bilder og videosnutter fra hverdagen vår, så der er det er bare til å gå inn å se :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...