Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder til hjemmeside


Recommended Posts

Jeg skal lage ny forside til Sogndal og omland hundeklubb sin hjemmeside, og har sett for meg at jeg gjerne vil ha bilde av en agilityhund, en hund som går lydighet (eller apporterer og lignende) og et bilde fra utstilling.

Jeg har ikke egne bilder av dette enda, og lurte på om noen har et bilde eller tre de kan låne til oss frem til hundeklubben får tatt bilder av egne medlemmer med hunder. Jeg har laget et forslag, men da med lånte bilder fra google, og kan gjerne tenke meg lignende bilder. Eksempel

Hjemmesiden den skal være på er her :rolleyes2:

Håper noen har et bilde eller to å låne bort :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen bilder, men har en liten kommentar -

Den nye layouten ser bra ut, oversiktelig og lett navigering er flott. Men i firefox er det veldig mye rom over og under som gjør at siden får scroll. Dersom det hadde vært litt mindre rom over og under slipper man den irriterende scrollen :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen bilder, men har en liten kommentar -

Den nye layouten ser bra ut, oversiktelig og lett navigering er flott. Men i firefox er det veldig mye rom over og under som gjør at siden får scroll. Dersom det hadde vært litt mindre rom over og under slipper man den irriterende scrollen :rolleyes2:

Takk for kommentar :rolleyes2: Jeg er klar over det, men det var bare kjapt laget for å vise. Skulle fikset det hvis det var den ekte forsiden :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...