Ingidano Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Nydelig Hvor høy er han? Ser så liten ut i forhold til min gigaeurasier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2011 Åh han är sååå fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 15. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2011 Nydelig Hvor høy er han? Ser så liten ut i forhold til min gigaeurasier Tusen takk! Han er ca 57 cm, og veier 28 kg(litt tynn for øyeblikket) Åh han är sååå fin! Tusen takk! Vi har hatt en super helg med agility. 9 eurasiere var påmeldt, og samtlige fullførte alle hindrene uten problemer! Hele gjengen overrasket nok alle sammen, og det viste seg at de faktisk syntes dette var kjempegøy! Instruktøren var også utrolig flink, og sprede masse positivet. Jeg trodde Leo skulle tasse seg gjennom hindrene, men neida, han var jo en av de ivrigste. Full fart! Nå har jeg en utstlitt og fornøyd hund som ikke klare noe annet enn å sove, herlig! Jeg har skrevet litt om kurset på bloggen vår, men lager et lite innlegg her også jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Fina bilder av Leo på agilityplan finingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 20. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Fina bilder av Leo på agilityplan finingen! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 2. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2011 Vi har HD/AD røntget og øyelyst Leo gutten, han er fri for øyesykdommer, fri for hofteleddsdysplasi med B, og AD har vi ikke fått svar på, men håper på A altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 AD har vi ikke fått svar på, men håper på A altså! Og det ble det også! Jippi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Så bra med øyelyst fri og gode resultater på både hd og ad! Sånt liker vi og kjempe fine bilder av han! Han er virkelig vakker han Leo'n din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juliesusanne Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Leo er virkelig en herlig gutt, med såå mye personlighet! Skjønning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 24. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Grattis! Så bra med øyelyst fri og gode resultater på både hd og ad! Sånt liker vi og kjempe fine bilder av han! Han er virkelig vakker han Leo'n din Leo er virkelig en herlig gutt, med såå mye personlighet! Skjønning! Takk skal dere ha Dagene går som normalt med vesle Leo, til tross for alt det ubegripelige som har skjedd de siste dagene i Oslo og Utøya! Han er en tålmodig og ikke minst en rolig hund, noe som er veldig behagelig i hverdagen. Vi har begynt å trene litt til lydighet klasse 1, men skal ikke konkurrere, kun for å ha noe spesifikt å trene på. Det går så som så, men det viktigste er at han har en framgang! Vi har blitt spurt om å bruke han i avl, så dette kan bli spennende og samtidig helt nytt! Og her kommer selvfølgelig bildespam fra gårsdagen (16mnd og en uke): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Flott gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 En skikkelig bjørn dette veldig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 24. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Flott gutt En skikkelig bjørn dette veldig fin! Tusen hjertelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juliesusanne Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Åå, Leo er så fin! Var kjempegøy å trene med han igår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Han er helt nydelig,det nederste bildet var herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 9. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Han er helt nydelig,det nederste bildet var herlig Åå, Leo er så fin! Var kjempegøy å trene med han igår! Tusen takk, dere Hos oss går alt veldig bra! Leo er en veldig behagelig og ikke minst rolig voffse. Vi sitter å tenker på om vi skal skal skaffe oss en liten tispevalp ved nyttår! Kan forteller mer om det blir aktuelt etterhvert. Ellers har jeg blitt litt bitt av ''utstillingsbasillen'' så kommer nok til å stille han mer etterhvert, for jeg syntes det er kjempemoro! Vi har fått 5 x excellent, 2 x CK og 2 x res.CERT, mer enn vi hadde trodd Han skal nok bare legge seg litt ut i brystet, og i muskelmasse så vil han nok bli kjempefin! Har ikke trent så mye lydighet i det siste, men ting går ihvertfall framover. Agility syntes han er kjempegøy! Kløv får han bruke mye, også har jeg begynt å sykle litt med han, men det syntes han er ræva! haha. Gutten min straks 18 mnd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 21. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2011 Jeg klarer ikke å holde igjen mer, her er den utvalgte tispa! Vi gleder oss skikkelig til valpene kommer Hun er HD:A AD: A patella fri, øyelyst fri Hun er 2,5 år og er utrolig herlig og myk tispe. Det er evt detter kullet vi skal hente en lys tispe. Som vi gleder oss! Foto er hentet fra nixenspitze sin hjemmeside. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 18. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Åj åj, her er det lenge siden det har blitt oppdatert noe Må fortelle om litt utstillingsresultater! Leo har fått to CERT Nå jakter vi på storcertet Noen av hans avkom har prøvd seg i ringen og gjort det bra - 9 mnd gamle fikk en av tispa i kullet CERT, mens en av hannhunden i kullet ble plassert som 4BHK på eurasierspesialen (over 70 eurasiere påmeldt) Litt småstolt ja Her er Wonderful Chewbacca som ble 4BHK på rasespeialen. Nydelig gutt ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts