Gå til innhold
Hundesonen.no

Belgerspesialen Hemsedal 2010

Carina

Recommended Posts

Da nærmer det seg utstilling i Hemsedal, og i den forbindelse lurer jeg på hvem som skal og hva dere skal stille i? Utvidet frist går ut i dag. :ahappy:

Vi skal, Cane skal gå lydighet på lørdag og Zofia skal stilles ut på søndag. Vurderer å stille Zofia lørdag også, men er redd det skal kræsje med lydigheten. Noen som har lyst til å stille henne ut for meg hvis det skulle skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gal i gjerningsøyeblikket og meldte Rina på lydighet og utstilling begge dagene.

Lydigheten blir prioritert om det skulle krasje, men regner med at det går seg sånn ca til :ahappy:

Du finner helt sikkert noen som kan stille Zoffis om det skulle krasje med lydigheten lørdagen, så jeg synes du skal melde henne på :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal opp og slave i kiosken, ta masse bilder m.m., så stille Nemi ene dagen (påmeldt begge, men vi bytter på hvem som stiller). Luno skal få være maskot i år.

Da nærmer det seg utstilling i Hemsedal, og i den forbindelse lurer jeg på hvem som skal og hva dere skal stille i? Utvidet frist går ut i dag. :ahappy:

Vi skal, Cane skal gå lydighet på lørdag og Zofia skal stilles ut på søndag. Vurderer å stille Zofia lørdag også, men er redd det skal kræsje med lydigheten. Noen som har lyst til å stille henne ut for meg hvis det skulle skje?

Du finner garantert noen, men jeg skal ikke melde meg frivillig siden jeg blir stressete og sullete og helst ikke vil ødelegge for noen andre enn meg selv :ahappy:

Jeg var gal i gjerningsøyeblikket og meldte Rina på lydighet og utstilling begge dagene. :wub:

Flinke jenten det! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner garantert noen, men jeg skal ikke melde meg frivillig siden jeg blir stressete og sullete og helst ikke vil ødelegge for noen andre enn meg selv :wub:

Samme her :wub: Pluss at jeg ikke er noe flink til å handle hunder, hehe, og har nok med lydigheten og utstilling.

Men, jeg tror som sagt du finner noen :ahappy:

Flinke jenten det! :wub:

Vel... Gal, er eneste ordet som dukker opp hos meg. Skulle holdt meg til lydigheten for å få minst mulig stress :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin sier sikkert ikke nei til å handle :wub:

Har ikke noe å stille, så jeg kommer ikke. Lp går vi heller ikke for tiden. :ahappy:

Kanskje jeg må prakke Rina på Iselin også, når det gjelder de venstresvingene :wub::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin sier sikkert ikke nei til å handle :blink:

Kjekt at du kan booke handleroppdrag for meg Stine...

Kanskje jeg må prakke Rina på Iselin også, når det gjelder de venstresvingene :):lol:

Jeg kan ikke love noe sikkert, da jeg skal handle noen andre sine på terv. I tillegg skal jo jeg stille mine egne hunder og... Og det er litt sjanse for at det kræsjer.. Men det er helt sikkert noen andre som kan hjelpe deg, som ikke stiller i samme klassen som Rina (hun stiller UK sant?)

edit: svar til TS ; skal stille terv... :P

av mine egne blir det Bravogutten i JK og fórvertshunden Tira i JK på lørdag. Roma er meldt på, men hun kommer 90% sikkert ikke for hun er så nedrøytet at hun får reise på landet til mine foreldre den helgen (ikke det at hun har så mye imot det tror jeg... hehe)

på søndag blir det Bravo i JK og Gigi i CHK. Tira skal gå LP I da (med fórvert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke love noe sikkert, da jeg skal handle noen andre sine på terv. I tillegg skal jo jeg stille mine egne hunder og... Og det er litt sjanse for at det kræsjer.. Men det er helt sikkert noen andre som kan hjelpe deg, som ikke stiller i samme klassen som Rina (hun stiller UK sant?)

Det er bare jeg som har dårlig humor, var ment som tull :blink: Tror ikke akkurat at Rina hadde vært strålende fornøyd over å få en ukjent handler. Hun er nemlig "litt" mammadalt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra skal, hun er påmeldt i åpen klasse begge dager. Hun kommer sammen med belgerpia, for jeg kan ikke reise så langt med nyfødt bebis. (som ikke engang er født enda).

Lykke til alle sammen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brått en påminnelse om at jeg skal skrive på spesialen deres, men det er litt kronglete med transport og sånn siden jeg ikke kjører selv.. Noen som har plass i bilen til en skriver? Tenkte å reise opp på fredag, sånn litt etter kontortider? Fra Oslo-ish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...