Gå til innhold
Hundesonen.no

Belgerspesialen Hemsedal 2010


Carina

Recommended Posts

Da nærmer det seg utstilling i Hemsedal, og i den forbindelse lurer jeg på hvem som skal og hva dere skal stille i? Utvidet frist går ut i dag. :ahappy:

Vi skal, Cane skal gå lydighet på lørdag og Zofia skal stilles ut på søndag. Vurderer å stille Zofia lørdag også, men er redd det skal kræsje med lydigheten. Noen som har lyst til å stille henne ut for meg hvis det skulle skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gal i gjerningsøyeblikket og meldte Rina på lydighet og utstilling begge dagene.

Lydigheten blir prioritert om det skulle krasje, men regner med at det går seg sånn ca til :ahappy:

Du finner helt sikkert noen som kan stille Zoffis om det skulle krasje med lydigheten lørdagen, så jeg synes du skal melde henne på :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal opp og slave i kiosken, ta masse bilder m.m., så stille Nemi ene dagen (påmeldt begge, men vi bytter på hvem som stiller). Luno skal få være maskot i år.

Da nærmer det seg utstilling i Hemsedal, og i den forbindelse lurer jeg på hvem som skal og hva dere skal stille i? Utvidet frist går ut i dag. :ahappy:

Vi skal, Cane skal gå lydighet på lørdag og Zofia skal stilles ut på søndag. Vurderer å stille Zofia lørdag også, men er redd det skal kræsje med lydigheten. Noen som har lyst til å stille henne ut for meg hvis det skulle skje?

Du finner garantert noen, men jeg skal ikke melde meg frivillig siden jeg blir stressete og sullete og helst ikke vil ødelegge for noen andre enn meg selv :ahappy:

Jeg var gal i gjerningsøyeblikket og meldte Rina på lydighet og utstilling begge dagene. :wub:

Flinke jenten det! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner garantert noen, men jeg skal ikke melde meg frivillig siden jeg blir stressete og sullete og helst ikke vil ødelegge for noen andre enn meg selv :wub:

Samme her :wub: Pluss at jeg ikke er noe flink til å handle hunder, hehe, og har nok med lydigheten og utstilling.

Men, jeg tror som sagt du finner noen :ahappy:

Flinke jenten det! :wub:

Vel... Gal, er eneste ordet som dukker opp hos meg. Skulle holdt meg til lydigheten for å få minst mulig stress :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin sier sikkert ikke nei til å handle :wub:

Har ikke noe å stille, så jeg kommer ikke. Lp går vi heller ikke for tiden. :ahappy:

Kanskje jeg må prakke Rina på Iselin også, når det gjelder de venstresvingene :wub::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin sier sikkert ikke nei til å handle :blink:

Kjekt at du kan booke handleroppdrag for meg Stine...

Kanskje jeg må prakke Rina på Iselin også, når det gjelder de venstresvingene :):lol:

Jeg kan ikke love noe sikkert, da jeg skal handle noen andre sine på terv. I tillegg skal jo jeg stille mine egne hunder og... Og det er litt sjanse for at det kræsjer.. Men det er helt sikkert noen andre som kan hjelpe deg, som ikke stiller i samme klassen som Rina (hun stiller UK sant?)

edit: svar til TS ; skal stille terv... :P

av mine egne blir det Bravogutten i JK og fórvertshunden Tira i JK på lørdag. Roma er meldt på, men hun kommer 90% sikkert ikke for hun er så nedrøytet at hun får reise på landet til mine foreldre den helgen (ikke det at hun har så mye imot det tror jeg... hehe)

på søndag blir det Bravo i JK og Gigi i CHK. Tira skal gå LP I da (med fórvert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke love noe sikkert, da jeg skal handle noen andre sine på terv. I tillegg skal jo jeg stille mine egne hunder og... Og det er litt sjanse for at det kræsjer.. Men det er helt sikkert noen andre som kan hjelpe deg, som ikke stiller i samme klassen som Rina (hun stiller UK sant?)

Det er bare jeg som har dårlig humor, var ment som tull :blink: Tror ikke akkurat at Rina hadde vært strålende fornøyd over å få en ukjent handler. Hun er nemlig "litt" mammadalt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra skal, hun er påmeldt i åpen klasse begge dager. Hun kommer sammen med belgerpia, for jeg kan ikke reise så langt med nyfødt bebis. (som ikke engang er født enda).

Lykke til alle sammen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brått en påminnelse om at jeg skal skrive på spesialen deres, men det er litt kronglete med transport og sånn siden jeg ikke kjører selv.. Noen som har plass i bilen til en skriver? Tenkte å reise opp på fredag, sånn litt etter kontortider? Fra Oslo-ish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...