Blondiemamma Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 I dag har jeg og Blondie vært på besøk hos min venninne. Dit kom også en kamerat av henne som også har pomeranian Godis?? Blir tørst av å leke GINA DA! *kniis* Emil gjør seg til for damene Emil gutten
Marianne&Java Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 Så fine voffser Er Blondie liten eller er bare den ene pommen veldig stor?
Blondiemamma Skrevet 7. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 Blondie er en liten tispe. Hun er 31 cm (Dvergschnauzerene skal være mellom 30-35) og Emil er en veldig stor pom
Marianne&Java Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 Blondie er en liten tispe. Hun er 31 cm (Dvergschnauzerene skal være mellom 30-35) og Emil er en veldig stor pom Aha! Takk for oppklaringa De var nå innmari søte uansett
Renate A Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 ELSKER Blondie bilder -Nesten så jeg får lyst på hvit Dvergschnauzer selv
Blondiemamma Skrevet 7. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 ELSKER Blondie bilder -Nesten så jeg får lyst på hvit Dvergschnauzer selv Ja det synes jeg du skal ha altså.. Og jeg tror Chicka har lyst på en liten hvit lillesøster....
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar