Midas Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Her er vår 1. Mai Vi våknet klokka ni, og da så det sånn ut. Ni på morgenen er alt for tidlig for Dina å stå opp... Klokken ti lå vi fortsatt i sengen og slumret. Jeg sjekket hjemmesiden til oppdretter og til hannhundeier i søken etter nye bilder av gullene. Klokken ti stod vi opp og spiste en deilig frokost. Dina rakk å tisse seg ut på bodyen, så da måtte den vaskes mens vi lagde en ny til henne. Veldig snasen sådan Dina sitter og er klar for å ta en tur i marka. Vi kledde på oss og kjørte opp til skogstien ved øverby. Det var fint føre stort sett, men det var endel snø i scooter sporene som vi gikk igjennom litt, men vi hadde en herlig tur på ca 7-8 km. Klokken elve var vi på vei med bilen. Klokken tolv var vi oppe i marka. Tok mange bilder. Her er noen av de. Svigermor og Morten i marka Familien flint på tur, Morten, meg og Dina Bildet her tok jeg mens jeg gjemte med i skogen for Dina. Hun fikk rundere litt etter oss i skogen Morten og Dina leker og herjer på jordet. Gøy! Morten kan fly! Jeeeey! Dina er en forkledd mynde! Morten, Dina og svigermor på Eiktunet. Masse fine gamle hus Nå er vi kommet hjem, og Dina står i bånd i hagen og hjelper pappan sin med å vaske bil Vi dusjer og ordner oss og besøker besteforeldrene til Morten. Dina har pyntet seg med skjerfet som det står: "Jeg er ikke så farlig som jeg ser ut" på Vi drar hjem i fire tiden og spiser en god middag, taco. mmmmm Når vi er ferdig å spise ordner vi oss og drar til Bøverbru på revy. Her skal svogeren til Morten være med, og svigerfar skal spille med bandet sitt etter revyen. Efiten slutter der Vi hadde en flott kveld med revy og dans
Pim Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Så ut som en fiiiiin dag! Åh, det er så umulig å vente på valper, altså. Syns de bør ha sånn 2-5 dagers leveringstid; og heller bare vokse seg til 8 ukers alder veldig veldig fort!
PsychoLynx Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Flott dag det der! Men ØYH!! Øverby? Eiktunet? Bøverbru? Ikke noe av det ligger i Oslo vet jeg Derimot 1 mil unna meg!
armagnac Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Flott dag det der! Men ØYH! Øverby? Eiktunet? Bøverbru? Ikke noe av det ligger i Oslo vet jeg Derimot 1 mil unna meg! Ja det stussa jeg på også Det er jo i Totenland Bodd to år i Toten selv
Midas Skrevet 3. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Ja, hehe stemmer det. Morten er fra Gjøvik, så vi var der på besøk til svigers i helgen
PsychoLynx Skrevet 4. Mai 2010 Rapporter Skrevet 4. Mai 2010 Ja, hehe stemmer det. Morten er fra Gjøvik, så vi var der på besøk til svigers i helgen Aha, DET forklarer litt hehe.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar