bisQuit Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Vi vet jo alle hvor godt det er og komme ut og bevege oss litt uansett vær. 1mai er så absolut ingen hindring. Målet denne dagen var "Kletten" en liten fjelltopp ca 3mil utenfor Florø. Været var jo også ikkje så verst selv om det til tider virket som alle 4 årstider ville vise seg fra sin beste side. Ein pust i bakken for stakkars liten pøbel som må trekke far til skogs! Så stå no sjikkelig da for H"/(")&/)"#%(% Utsikten skal en no heller ikkje klage på. Er alle dem der til meg? Baktroppen. Pøbelbisk.. Utsikt Og litt mer utsikt.
bisQuit Skrevet 2. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 ... ... Undertegnende med deler av ekspedisjonsmedlemmene Utsikt igjen. Halvhjertet forsøk på stå (Med godbit) Eit betre forsøk.. Eit lite stykke ned.. Fremdeles like langt.. Eikefjord "by" Noen hus Litt "fiskeperspektiv" Fremdeles litt "Fisk" Uttolmodig bisk klar for avgang. "Sammendrag"
Gjest Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Fine bilder og veldig veldig veldig fin hund!! Sukk akk som jeg har lyst på en sånn pelsball. Og som jeg har lyst på barmark slik dere har! God damn. Misunnelig. Her er bakken likt farget som bikkjlusken din
Pim Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Fine, gode Maar! Nå syns jeg du bør ta deg en tur til Trondheim snart, så lodottene kan få sette hjernene til hverandre i kok litt syns bissevofsen var flink til å stå, jeg; svabergunderlaget tatt i betraktning...
bisQuit Skrevet 3. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Hehe. Takk til dere alle Vi må prøve og få til eit lite samojed "møte" ja Nansen. hadde vert kjekt og endelig fått truffet en annen samojed også.. er mangelvare på dem rundt her. (kanskje eg må kjøpe ein til?)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar