Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp! Tom for Fôr!


Gabriella

Recommended Posts

Uff, jeg har stresset heleuka og glemte da selfølgelig og kjøpe hundefôr til Bonnie.

Ny jobb..masse stress :lol:

og jeg som også har glemt at nå som det er 1.mai er ikke noe åpnet.

Har aldri kommet i denne situasjonen før :lol:

Hva kan jeg gi Bonnie i morgen? da hun bare har fôr igjen til i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ingen du kan låne litt for av? Hvis hun ikke har ømfintlig mage kan du sikkert gi henne kjøttdeig, kjøttboller, ris, fiskeboller eller andre middagsgreier som ikke inneholder mye salt, løk eller krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke ømfintligmage, jeg tenkte jeg skulle gi henne ris og gulrøtter, helt til jeg fant ut at jeg ikke har noe ris igjen heller :/

har ikke fått noe svar tilbake av de jeg sendt melding til. så må nesten bare ha en B plan for sikkerhetskyld :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe problem? Ingen hund omkommer av en dag eller to uten fór (da vi var på hytta ble det helt avglemt en dag fordi alt var så hektisk ... :lol: merket det ikke før bikkja ble LITT innpåsliten på kvelden) - og det er MANGE alternativer til foringen. En annen gang vi var på "kjøre-ferie" var vi drøyt 30 mil hjemmefra da jeg kom på at jeg hadde glemt å fore bikkja før vi hadde kastet oss i bilen, så jeg kjøpte 4 bananer (2 til meg, 2 til bikkja :lol: ), baguett med ost og skinke som jeg og bikkja delte 50-50 også fikk hun i tillegg litt småtteri av middag (spesielt potet er populært) og egg på kvelden. Alle monner drar, det er nok bare artig for hundens del å slippe den monotone guffa hver dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å stresse for :lol: Gi henne litt brødskive, matrester eller noe annet du har liggende som kan spises av hunden. Bensinstasjonene er vel åpne, i alle fall i morgen, og en del av dem, særlig de litt store butikk-bensinstasjonene, har ofte hundemat type pedigree hundepølse osv, så da kan du kjøp det slik at du har noe å gi fram til du får kjøpt mer hundemat på mandag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, takk for tipsene :lol: jeg skal se hva jeg har i kjøle skapet. så får jeg sikkert mikset sammen noe spennende for henne..

hehe jeg kom jo akkurat på at her er kiwi oppe på søndag. så det ordner seg tenke :lol:

Men takk uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om jeg går tom, skjer veldig sjeldent da for har storforbrukeravtale (*fnis*) og kjøper 6 digre sekker i slengen, bruker jeg bare å gi brødskiver, knekkebrø, kanskje koke ris etc. Det jeg har i huset rett og slett. Ikke noen krise :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange år siden eget hundefor var en sjelden ting, hunder spiste gjerne middagsrester og slikt. Problemet er at hvis man plutselig gir noe helt annet enn det hunden får til vanlig så vil mange få mageproblemer. Pippin får hard mage av brød og løs mage av for mye pølse etc.

Men fint at det løste seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det titt og ofte (okey, ikke SÅ ofte, men det hender jo), og da blir det gjerne brødskive med leverpostei, middagsrester, potet (gir metthetsfølelse, selv om hunder visstnok ikke tar opp så mye næring fra det), ris eller annet vi har liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe problem? Ingen hund omkommer av en dag eller to uten fór (da vi var på hytta ble det helt avglemt en dag fordi alt var så hektisk ... :lol: merket det ikke før bikkja ble LITT innpåsliten på kvelden) - og det er MANGE alternativer til foringen. En annen gang vi var på "kjøre-ferie" var vi drøyt 30 mil hjemmefra da jeg kom på at jeg hadde glemt å fore bikkja før vi hadde kastet oss i bilen, så jeg kjøpte 4 bananer (2 til meg, 2 til bikkja :) ), baguett med ost og skinke som jeg og bikkja delte 50-50 også fikk hun i tillegg litt småtteri av middag (spesielt potet er populært) og egg på kvelden. Alle monner drar, det er nok bare artig for hundens del å slippe den monotone guffa hver dag :D

Haha :D Jeg følte meg som verdens verste hunde eier en gang jeg hadde glemt å gi hundene her i huset mat. Så jeg stod opp midt på natten og ga de mat. Jeg fant egentlig ut dagen etter at det var jo ikke såå gale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...