Evelzz Skrevet 30. April 2010 Rapporter Skrevet 30. April 2010 Nå for tiden er jeg valpepasser, og da går tiden med til mye sosialisering. Synnøve er veldig grei å ha i sånne tilfeller Her er litt bilder fra en lekeøkt på markene oppi her for noen dager siden Jr. Batdog Synnøve og Europus Mini i farta Dime og Frida BØ! Euro og Frida Yooo dude... Tidenes tøffelhelt Småen er jo litt liten til å gå så langt, så da er jo barnevogn en praktisk sak... Gutta er gode kompiser Ekke' no særlig størrelsesforskjell... Dime 15 uker gammel Euro er en ganske spenstig kar ... som faktisk har blitt Hedershund på ordentlig Yeah baby! Åååå, glemte jeg å nevne at småen er til salgs?
Synnikken Skrevet 30. April 2010 Rapporter Skrevet 30. April 2010 Naaaaaaaaaw! Dime Du glemte å nevne at det var den fantastiske, nydelige, besteste Tante Synnøve som navnga lillen!
Evelzz Skrevet 30. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2010 Regnet egentlig med at du kom til å til å poengtere det selv...
Lola Pagola Skrevet 30. April 2010 Rapporter Skrevet 30. April 2010 Søteste valpis Han virket så utrolig rolig og god i stange altså, tror han kommer til å gjøre noen veldig lykkelige! Også synes jeg definitivt han skal bli sonen-hund og! Kjempefine bilder, som vanlig, og Euro er bare lekker altså!
Marianne&Java Skrevet 30. April 2010 Rapporter Skrevet 30. April 2010 Så herlige bilder av flotte hunder
MegaMarie Skrevet 30. April 2010 Rapporter Skrevet 30. April 2010 Kjempe fine bilder av flotte hunder Stilte du ut Euro?
Evelzz Skrevet 30. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2010 Euro ble ikke stilt nei... Han var bare med som moralsk støtte (for meg? )... Ellers så er jeg helt enig med dere, Dime er SØT :lol:
Midas Skrevet 30. April 2010 Rapporter Skrevet 30. April 2010 Nydelige hunder For en herlig liten valpis, heldige de som får han
Toril Skrevet 30. April 2010 Rapporter Skrevet 30. April 2010 Den vil bo hos Euro den vakre der tror jeg
eple Skrevet 1. Mai 2010 Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Søteste biskene Hvem som eier valpen? Du skal ikke ha den selv da?
Evelzz Skrevet 1. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Søteste biskene Hvem som eier valpen? Du skal ikke ha den selv da? Skeptisk? Har akkurat laget en tråd om akkurat det skjønner du Dalmatinere er bare VAKRE Jeg er SÅ enig med deg :D
MegaMarie Skrevet 1. Mai 2010 Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Euro ble ikke stilt nei... Han var bare med som moralsk støtte (for meg? )... Ellers så er jeg helt enig med dere, Dime er SØT :D Åh, trodde det bare uti fra bilde beskrivelsen. Det stod liksom: "Euro er pen" "... som faktisk ble Hedershund på ekte" Så Dime ble stilt da?
Evelzz Skrevet 1. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Åh, trodde det bare uti fra bilde beskrivelsen. Det stod liksom: "Euro er pen" "... som faktisk ble Hedershund på ekte" Så Dime ble stilt da? Øhm, egentlig ble ikke han heller stilt på en måte.... Euro ble hedershund i Bergen han, vi bare lever litt lenge på den Tror kanskje at begge skal stilles på Dobberklubben sin utstilling kanskje. Merk kanskje Litt bilder fra i dag: Litt store ører bare... Grubleren Euro Sliten... De er søte sammen altså...! Åååååe...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar