Gå til innhold
Hundesonen.no

Min lille pinschervalp


Krelise

Recommended Posts

Endelig er det klart!

Jeg skal hente en liten pinschervalp i Sverige i juni :) Han er en uke gammel i dag.

På bildet er de ca ett døgn gamle. Jeg vet ikke hvilken som blir min ennå, men de er jo utrolig skjønne alle sammen :ahappy: Det er fem hanner og ei tispe i kullet.

Bildet har jeg fått fra oppdretter, Kennel Noticeablepost-1183-12723571281228_thumb.jpg

Oi, bildet ble jo litt stort. :) . prøvde å krympe men, hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Er ikke misunnelig i det hele tatt... er du på pinscherklubbens forum?

Takk :ahappy:

Jeg er på forumet ja, leser mye der men har ikke vært veldig aktiv selv. Akkurat nå har jeg glemt både brukernavn og passord :) Men jeg skal nok finne det igjen. Blir nok en tråd der også etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg kjenner faren til dette kullet ganske godt :wub:

Tusen takk :)

Jeg har ikke hilst på pappaen selv (de så så konsentrerte ut så jeg ville ikke forstyrre), men har sett han på en utstilling og han er kjempeflott :D Liker utstrålingen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Trayan som er faren ja :blink: Mammaen Joy har jeg møtt og hun er også en herlig hund. Kjempesosial og glad i alle. Jeg synes jo de små er kjempeskjønne så klart :jump: Blir spennende å se hvordan de utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen flere bilder fra oppdretteren :D Valpene er så nydelige :D

montage1.jpg?t=1272825356

Gleder meg til de åpner øynene. De er 12 dager gamle så det er vel ikke så lenge til. Hvor gamle er valper vanligvis når de åpner øyne og ører?

Har tjuvstarta ganske bra på å kjøpe inn utstyr og leker, så nå mangler vel bare bilbur, flåttfjerner (ekle, ekle kryp!), termometer og litt småting. Og forsikring da, det må ordnes snart.

Flere bilder på hjemmesiden min. Jeg har nettopp opprettet den, så den er litt uferdig ennå, men noe er det da der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser først nå at du holder til i Trondheim...

Så gøy at det kommer enda en pinscher hit da...

Håper vi får sett dere litt på treff å sånn når gutten vokser til :wub:

Kommer nok på treff etter hvert ja :P

Nå har valpene endelig åpnet øynene. Ser litt mer ut som små hunder nå. De prøver visst så smått å leke med hverandre, men klarer ikke helt å stokke beina ennå, så de ruller over på siden isteden, hehe. Søte små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med valpen! Tipper de neste ukene kommer til å gå grådig seint, hehe... :wub:

Pinscheren er en fantastisk rase å ha i hus, gled deg! Du vil ikke ha en eneste kjedelig dag heretter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå er det endelig bestemt hvilken valp som skal bli min!

Lille herr Rød, eller Noticeable Man In The Mirror skal flytte hit til oss :P

Og det er bare ei uke igjen! På søndag kommer vi hjem med lille krokodille :)

Har ikke helt bestemt meg for (kalle)navn ennå. Tror det står mellom Pax (latin for fred) eller Kiran (hindi eller sanskrit for "beam of light").

Innspill eller andre forslag tas i mot med takk :P

Et par bilder:

Ca 5 1/2 uke gammel:

Rd.jpg?t=1276455947

Ca 7 uker gammel:

rod.jpg?t=1276456099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...