Gå til innhold
Hundesonen.no

En klem til flinke hundeeiere - tråd

charlotte

Recommended Posts

En stor klem til wesminster fordi hun er en flott jente, hun er kreativ, flink til å ta bilder, tøff klesstil, hun har en utrolig herlig hund med en stor personlighet, og hun er konsekvent i treningen sin. :D Jeg har stor respekt for hennes trening og henne som person. og du er utrolig voksen for alderen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar
Tuuusen takk for gode klemmer, Julie og Benedicte (var din også til meg Wheaten terrier, eller var det til den andre Silje? ) (uansett hvem den var til, så tar jeg den jeg! hehe )!!!! :P

Blir jo helt rørt her på Hundesonen i dag jo!! :P

(kanskje ikke av at jeg skriver så syke innlegg at Julie bare må riste på hodet :D )

Mine klemmer går til de samme personene!!

Julie: En knuseklem til deg! Flott person, flott personlighet, flott hund, flott menneske!!

Jeg har hatt mye moro med deg, og føler at vi er like i skinn og sinn... (det er ett uttrykk jeg lærte i dag så derfor bruker jeg det i alle situasjoner nå!!)

Beneticte: Har STOR respekt for deg! Du er så kunnskapsrik, dedikert, engasjert! Åsså er du 10 år yngre enn meg!?! Hadde jeg bare hatt havlparten av den tolmodigheten du har til trening, så hadde jeg vært fonøyd!! og selvfølgelig, som du sier, UTSTILLING ER GØY!! :P

Wheaten Terrier: Det jeg liker aller best med deg er at du går virkelig inn for å skaffe deg mye kunnskaper! Du er koselig og hyggelig!

Den var til deg ja :P

Og tusen takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg noen flere her jeg vil sende klem til... Og selfølgelig en STOOOR klem til alle som ikke ble nevnt :wink:

Scarlet: Fordi du virker som en made masse kunnskap og erfaring og kommer med masse gode råd. Dessuten har du jo noen kjempevakre hunder!!

handler91: Du har fått mange klemmer her nå da, men du skal få en fra meg også fordi du virker en veldig vennlig og snill person, som gjerne kommer med råd eller hjelper andre som lurer på noe eller trenger hjelp til noe. Dessuten har du kommet kjempelangt med Cita og dere er kjempeflinke!

IW: Fordi du gjør en kjempegod jobb med Mona og du er en som gjerne vil gjøre det rett, og er ikke redd for å spørre eller fortelle om du lurer på noe eller har problemer med noe. stå på :P Dessuetn kommer du med mye for å live litt opp i forumet her, bl.a. mange innlegg og kommentarer jeg ler godt av :P

Djervekvinnen: Fordi du er en prson det er lett å like og gjerne hjelper om det er noe noen trenger hjelp til. Og du har en utrolig herlig hund!

WheatenMail: Fordi du gjerne hjelper om det er noe jeg lurer på både ang. hund og rasen. Håper vi kan treffes en dag, og Tjorven kan få hilst på Oscar og Nena. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg noen flere her jeg vil sende klem til... Og selfølgelig en STOOOR klem til alle som ikke ble nevnt :wink:  

Scarlet: Fordi du virker som en made masse kunnskap og erfaring og kommer med masse gode råd. Dessuten har du jo noen kjempevakre hunder!!

handler91: Du har fått mange klemmer her nå da, men du skal få en fra meg også fordi du virker en veldig vennlig og snill person, som gjerne kommer med råd eller hjelper andre som lurer på noe eller trenger hjelp til noe. Dessuten har du kommet kjempelangt med Cita og dere er kjempeflinke!

IW: Fordi du gjør en kjempegod jobb med Mona og du er en som gjerne vil gjøre det rett, og er ikke redd for å spørre eller fortelle om du lurer på noe eller har problemer med noe. stå på :P Dessuetn kommer du med mye for å live litt opp i forumet her, bl.a. mange innlegg og kommentarer jeg ler godt av :P  

Djervekvinnen: Fordi du er en prson det er lett å like og gjerne hjelper om det er noe noen trenger hjelp til. Og du har en utrolig herlig hund!

WheatenMail: Fordi du gjerne hjelper om det er noe jeg lurer på både ang. hund og rasen. Håper vi kan treffes en dag, og Tjorven kan få hilst på Oscar og Nena.  :P

Tusen takk for den gode klemmen Wheaten terrier :P Vil gjerne gi deg en like god tilbake :D

Så vil jeg sende en god klem til dere andre også :P , når det gjelder Silje så er jo jeg så heldig at jeg kan få en god klem av henne ganske ofte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den Scarlet og Djervekvinnen :P Og siden jeg er så godt i gang kan jeg jo dele ut noen flere klemmer :P

Jeampi: Fordi du sier mye fornuftig her på sonen og har en herlig liten hund :)

Loke: Du sier masse bra og er flink til å ordlegge deg i innleggene dine, det virker som du har mye erfaring og peiling.

Vicky: Fordi jeg er imponert over hvor lang du har kommet og står ved dine meninger, dessuten har du en kjempeflott hund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde90 fotjener en stor klem fra meg siden vi er så gla i henne, å hun er kjempeflink med boffsen sin tiko =D>

Handler91 ja takket vær deg fikk jeg mira, så du er mmin hero :D

å du er så flink med HUNDER!!

Miko artig jente, som jeg snakker me hver dag å hun har en nydelig boffs som hun konkurere aktivt med=)

LiLi :P råeste å kuleste kristina. blei faktisk kjent med henne jenna et penny klubb blad haha, hun er så flink med lili derefor stor kleeeeeem :P

alle dere andre, jeg digger dere, å viss hundesonen hadde mista servern :) ... dere skjønner fortsettelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en klem tilbake til Marianne som har et stort hjerte som tok med seg lille Tequila hjem.

Sender en klem til Ricco som er utrolig dyktig med hundenesine og som gir veldig gode råd her inne

Klem til Charlotte fordi hun er så flink til å trene med Lisa og vise oss flotte bilder etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den Scarlet og Djervekvinnen :D Og siden jeg er så godt i gang kan jeg jo dele ut noen flere klemmer :D

Jeampi: Fordi du sier mye fornuftig her på sonen og har en herlig liten hund :)

Loke: Du sier masse bra og er flink til å ordlegge deg i innleggene dine, det virker som du har mye erfaring og peiling.

Vicky: Fordi jeg er imponert over hvor lang du har kommet og står ved dine meninger, dessuten har du en kjempeflott hund :D

Tusen takk!! :D En klem til deg fordi jeg syns du alltid skriver saklig, har gode argumenter, og du har en utrolig herlig hund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi klem til:

Silje_M_H: Fordi du har verdens nydeligste Zira, og har vært utrolig flink å trene udyret! Og i tillegg har du en utrolig flott personlighet, og får meg alltid til å le!

IW: Syns du virker som en utrolig smart jente, og veldig hyggelig personlighet. Er, som de andre, imponert over at du takler Mona så bra, og over ting du skriver. Virker som om du kan masse!

Vicky: Fordi jeg syns du skal ha ros for at du står for det du mener, og heller ikke er redd for å si ifra når du mener noe ikke er rettferdig. Og, du har en nydelig, litta Aussie, som du har jobbet veldig godt med!

Vega89: Fordi du er tøff, og oppmuntrer alltid de andre her inne. Du har en nydelig hund, og du er ikke redd for å si hva du føler!

Wheatenterrier: Utrolig flott hund, ikke minst. Du virker veldig sympatisk, og du interesserer deg alltid for å lære! God egenskap!

Charlotte: Hva kan man si? Du har jo oppnådd masse med en veldig ung hund, og det er vel bevis nok for at du er flink. Du kan masse, og har alltid egne, saklige meninger. Du er sååå interessert i hunden og hundeholdet!!

Renate A: Du virker veldig koselig, og som en person som liker å ta seg av andre. Chicka er jo et klart bevis. Du engasjerer deg i hundeverdenen på en veldig positiv måte!

Loke: Du har lært meg masse som jeg ikke visste fra før, og har samtidig bra humor =P. Jeg syns hunden er utrolig flott, og er imponert over jobben du har gjort med han!

Ricco: Du er alltid hjelpsom, og virker som en dame med bein i nesa :D Syns du er flink å lære vekk ting, og at du har verdens fineste schäfere!! Du kan masse om det meste.

Jeampi: Er imponert over at du jobber så masse med Pito, og bruker henne til det hun er skapt for. Du kan masse, og er alltid veldig flink å ordlegge deg.

Silje: Du sprer masse glede på forumet! Virker som om du alltid er blid, og at du kan masse om hunder.Du har jo en nydelig rase, og ikke minst hunder!! Hundene dine har en morsom mamma :)

WheatenMali: Du er kjempehyggelig og grei, og har nydelige hunder! Syns du, som Silje, har mange morsomme kommentarer, og jeg er imponert over deg og Nena. Jeg så at du virkelig ikke ga opp selv om hunden ikke var i sitt beste utgangspunkt på leiren!

Julie&Romeo: Syns du jobber veldig bra med Romeo, og at du viser engasjement ovenfor hundeverdenen. Er imponert over at du har kommet så langt med en hund, som er i alderen til Romeo.

Wesminster: Du er alltid sakelig, og kan masse masse om hund. Du er kjempekoselig, og virker veldig genuin! Veldig voksen for alderen, og det er bra! Selv om jeg vet det ikke alltid er så lett, jobber du kjempebra med Tinka!

Aya: Du kan masse, og har lært meg masse om klikkertrening gjennom debatter osv. Virker veldig sympatisk. Flott at du har en hund som du kan lære så masse, for du virker flink å lære bort!

Kristina: Du sier ting som du mener dem, og er alltid deg selv. Syns du har jobber bra med Lunah, som sikkert ikke er verdens leteste å jobbe med!! Og, jeg må alltid le av/med deg!

Lazita: Du virker veldig grei, og hyggelig. Jeg syns hundene er fantastisk vakre, og det ser ut som om du gjør alt for dem!! Det er flott!

Line: Du er veldig hyggelig, og blid. Felix er kjempeflott, og jeg ser du jober masse med han. Han og du er såååå flinke!! Det er sjelden man ser dvergpudler som brukes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria: Kjempe koselig jente med en nydelig hund! Synes du er veldig flink med Chessea!

Silje_M_H: Kjempe snill og morsom! Du virker utrolig ordentlig i ditt hundehold!

Silje!: ja, hva skal man si, en genial humor!!! :) ma ofte sitt å le av innleggene dine en god stund!

IW: Mener som de andre, du er utrolig flink til å ta deg av pulbertets monsteret ditt!

Charlotte: Er utrolig inponert over hvor landt du har klart å komme allerede med en så ung hund!!!

Handler_91: *bøye seg i støvet*, du må være den jeg ser mest opp til som faktisk er yngre enn meg :D ! Du virker utrolig dyktig og veldig oppriktig glad i Cita! Eneste jeg gruer meg til med i sommer når vi kanskje møtes er at aussie valpen din kommer til å være 10 ganger lydigere enn Felix :D

Taran: TaranTella! Elsker Tella mor! Du er utrolig dyktig til å ta vare på Tella! Du er også en utrolig snill person som virkelig bryr deg!

_aussie_: kjempe snill og artig jente med en utrolig nydelig aussie!! Og kanskje "snart" en kongepuddel??! :D

Vicky: Fordi du har en nydelig hund som du er utrolig flink med! Dere kommer helt ikkert til å komme langt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Maria :)

Jeg vil gi en god klem til Maria fordi hun er ekstremt engasjert i sin hund, og jeg kjenner ikke mange nybakte hunde eiere som står så på for å lære mest mulig! Det skal du ha en skikkelig applaus for! =D> Du har en drivkraft som få har, og du har en utrolig nydelig hund som du kommer til å komme langt med. Du tør å innrømme feil, og at du har sagt feil, det er en god egenskap. Og du har et humør som lett smitter over på andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem til Astrid fordi du står for det du mener! :D Og du er kjempeflink i lydighet og agility! Kjempekjekk hund og eier, gleder meg til å treffe dere igjen i morra :) (I dag brukte jeg jo dagen på å løpe rundt og stresse, så hadde ikke så god tid til å snakke med folk :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem til Astrid fordi du står for det du mener! :D Og du er kjempeflink i lydighet og agility! Kjempekjekk hund og eier' date=' gleder meg til å treffe dere igjen i morra :) (I dag brukte jeg jo dagen på å løpe rundt og stresse, så hadde ikke så god tid til å snakke med folk :D )[/quote']

Off topic; Dere MÅ møte meg og villdyret i morra daaaa.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taran: TaranTella! Elsker Tella mor! Du er utrolig dyktig til å ta vare på Tella! Du er også en utrolig snill person som virkelig bryr deg!

så koselig :)

Jeg vil gi en klem til..

Line: Fordi du er kjempesnill, dyktig med hunder og har en utrolig nydelig hund :D Felix er så skjønn..

_aussie_ : Fordi du er flink med hunder, kan mye og har en nydelig aussie :D flotte treningskamerater er dere også..

IW: Fordi du er kjempe tolmodig men Mona, kan mye og virker utrolig hyggelig!

Astrid: Fordi du har kommet kjempelangt med Vicky, har egne meninger og står på dem!!

Chalotte: Fordi du er utrolig dyktig, kan kjempemasse og er flink til å gi råd. Desutten er det sværet inponerende at du har kommet så langt med lisa i en så ung alder!!

Ricco: Fordi du gir oss andre mange flotte råd, har nydelige hunder og kan mye..

Handler91: Fordi du er kjempeflink, kan det meste og har kommet langt. Kjempegøy at også du skal ha aussie :D

Sheriff: Fordi du virker som en hyggelig person som kan mye. Desutten så skal du ha halvbroren til Tella, så vi kommer nok til å møtes en gang :D

Er så mange flere jeg vil gi klem til og.. så gir en til alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem til Astrid fordi du står for det du mener! :D Og du er kjempeflink i lydighet og agility! Kjempekjekk hund og eier' date=' gleder meg til å treffe dere igjen i morra :) (I dag brukte jeg jo dagen på å løpe rundt og stresse, så hadde ikke så god tid til å snakke med folk ;) )[/quote']

en stooooor klem til deg ;) Jeg kan skrive 5 sider med positive ting om deg, men skal prøøøve å la det bli noen få ord :D Du er den mest engasjerte hunde eieren jeg kjenner. Du er en som er født for å drive med hund, og du kommer til å oppleve mange seirer i fremtiden med ditt talent, ditt gode humø, og din gode konkuranseåndr. Man kan ikke unngå å like deg, det går bare rett og slett ikke :D Du er superflink med Cita, og dere er et skikkelig godt team! Det dere har byggd opp er utrolig inponerende, og du er hva jeg kaller en super trener! (og de er det få av!). Du har inspirert meg til å prøve JH, noe som jeg skal prøve ut til neste år :D Du har det drivet en vinner skal ha, og jeg gleder meg til vi skal konkurere på landslaget eller i eliten om noen år. :( Jeg har lært masse av deg, og jeg gleder meg til å lære mer av deg. Jeg er skikkelig inponert over hvordan du takler ting. Du reiser alene til vikingskipet, og ordner alt helt selv. Du fortjener full applaus for din og Cita`s kontakt =D> =D> OG det blir kjempe morro å henge sammen med deg på leiren til neste år. Og det jeg gleder meg mest til er å se deg vinne fremover, og til du får deg din aussie :( Stå på Benedicte!! Du har det en vinner skal ha ;) =D> =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem til Taran. :) Jeg kjenner deg ikke så godt, men jeg håper du blir mer aktiv i diskusjoner så vi blir bedre kjent. Foreløpig gir jeg deg en klem fordi du har en utrolig herlig hund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode klemmer Maria og Line!!

Vil gi klemmer til bake til dere og jeg!

Maria: du får en god klem fordi du er en flott person, med nydelig hund! Husker godt den lange ventetiden du hadde før du fikk henne :) Du har alltid en snerten kommentar på lur, og du virker svært hyggelig!

(og så må vi ha et mini Hundesonene treff når du kommer å besøker oppdretteren din på min kant av landet!)

Line: Du er ei koselig jente med mye innsikt og kunnskap (du som er så ung :-o ) Du er en reser på banner-laging!! Ellers så skal det bli svært spennende å følge Felix sin utstillingskarriere, tror den blir lang og vakker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode klemmer Maria og Line!!

Vil gi klemmer til bake til dere og jeg!

Maria: du får en god klem fordi du er en flott person, med nydelig hund! Husker godt den lange ventetiden du hadde før du fikk henne :D Du har alltid en snerten kommentar på lur, og du virker svært hyggelig!

(og så må vi ha et mini Hundesonene treff når du kommer å besøker oppdretteren din på min kant av landet!)

Line: Du er ei koselig jente med mye innsikt og kunnskap (du som er så ung :-o ) Du er en reser på banner-laging!! Ellers så skal det bli svært spennende å følge Felix sin utstillingskarriere, tror den blir lang og vakker :D

åååh ja :D Så klart vi må møtes en gang :D Har jo sommerhus i Egersund, så jeg er der også i løpet av sommeren!!

"Me ska ha de' såå løye" :)

Man blir påvirket av disse besteforeldrene fra Stavanger altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...