Gå til innhold
Hundesonen.no

Aimee og Liita

TonjeRA

Recommended Posts

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Nå har Liita rekt å bli 11 uker... hun veier 16 kg og er 46 cm høy...:flowers:

Noe mindre enn søsteren, Nanti, men vokser jevnt og trutt...

Skal prøve å få lagt inn noen nye bilder snart! :whistle: er en stund siden sist ser je...:banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen nye bilder av jentene mine... Vi er på ferie på hytta til svigers i disse dager, og storkoser oss på fjellet...

Liita sover søtt sammen med Nanti

IMG_0304.jpg

Aimee står pent

IMG_0325.jpg

Liita øver på å stå pent :whistle:

IMG_0335.jpg

Aimee på sitt beste! Koser seg på myra

IMG_0355.jpg

Fikk øye på noen sauer

IMG_0356.jpg

Liita koser seg i lyngen

IMG_0361.jpg

Sindre og Liita slapper av

IMG_0376.jpg

Lille søte Liita

IMG_0397.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jada...;) Sauen er skummel som bare det...:whistle:

Og du skulle sett ho da Rambo (den store katta til Sindre) kom inn her... da spratt ho rundt som en annen tulling bare for å leike og vise at ho var en liiiiten valp... ;):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jada...;) Sauen er skummel som bare det...;)

haha kan jeg tenke meg :( rare lille skrua ;)

Og du skulle sett ho da Rambo (den store katta til Sindre) kom inn her... da spratt ho rundt som en annen tulling bare for å leike og vise at ho var en liiiiten valp... ;) ;)

Syntes jeg ser ho ;) Kanskje ho danser rundt meg når jeg ser ho neste gang også?? :whistle: Med litt Aimeesang på sitt beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jeg ser ho ;) Kanskje ho danser rundt meg når jeg ser ho neste gang også?? :( Med litt Aimeesang på sitt beste ;)

Hehe...Ja, Aimee veit åssen ho skal underholde... Sang og dans er virkelig hennes sterke side!! ;):whistle:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liita er nå blitt 3 måneder allerede... Veier 20 kg og er 53 cm høy...

Aimee er blitt 8 mnd, veier 44kg og er 76 cm høy...

De vokser så fort :getlost: Snart er de små barna våre store stolte GD'er :banana: Gleder meg til å ha de med i ringen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om en måned debuterer de små i ringen, og Aimee i junior...Tida flyr, og de vokser utrolig fort!! Ingen tvil om det...

Gleder meg masse til Store Segerstad og Lövudden nå... Bra det ordna seg med påmeldingene...:getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...