Gå til innhold
Hundesonen.no

Aimee og Liita

TonjeRA

Recommended Posts

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Nå har Liita rekt å bli 11 uker... hun veier 16 kg og er 46 cm høy...:flowers:

Noe mindre enn søsteren, Nanti, men vokser jevnt og trutt...

Skal prøve å få lagt inn noen nye bilder snart! :whistle: er en stund siden sist ser je...:banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen nye bilder av jentene mine... Vi er på ferie på hytta til svigers i disse dager, og storkoser oss på fjellet...

Liita sover søtt sammen med Nanti

IMG_0304.jpg

Aimee står pent

IMG_0325.jpg

Liita øver på å stå pent :whistle:

IMG_0335.jpg

Aimee på sitt beste! Koser seg på myra

IMG_0355.jpg

Fikk øye på noen sauer

IMG_0356.jpg

Liita koser seg i lyngen

IMG_0361.jpg

Sindre og Liita slapper av

IMG_0376.jpg

Lille søte Liita

IMG_0397.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jada...;) Sauen er skummel som bare det...:whistle:

Og du skulle sett ho da Rambo (den store katta til Sindre) kom inn her... da spratt ho rundt som en annen tulling bare for å leike og vise at ho var en liiiiten valp... ;):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jada...;) Sauen er skummel som bare det...;)

haha kan jeg tenke meg :( rare lille skrua ;)

Og du skulle sett ho da Rambo (den store katta til Sindre) kom inn her... da spratt ho rundt som en annen tulling bare for å leike og vise at ho var en liiiiten valp... ;) ;)

Syntes jeg ser ho ;) Kanskje ho danser rundt meg når jeg ser ho neste gang også?? :whistle: Med litt Aimeesang på sitt beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jeg ser ho ;) Kanskje ho danser rundt meg når jeg ser ho neste gang også?? :( Med litt Aimeesang på sitt beste ;)

Hehe...Ja, Aimee veit åssen ho skal underholde... Sang og dans er virkelig hennes sterke side!! ;):whistle:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liita er nå blitt 3 måneder allerede... Veier 20 kg og er 53 cm høy...

Aimee er blitt 8 mnd, veier 44kg og er 76 cm høy...

De vokser så fort :getlost: Snart er de små barna våre store stolte GD'er :banana: Gleder meg til å ha de med i ringen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om en måned debuterer de små i ringen, og Aimee i junior...Tida flyr, og de vokser utrolig fort!! Ingen tvil om det...

Gleder meg masse til Store Segerstad og Lövudden nå... Bra det ordna seg med påmeldingene...:getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...