Akita Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Som overskriften sier så har Akita igjen fått seg et hamster. Da det andre døde så kvein ho i flere dager etterpå. Nå ligger de borti sengen min og Akita passer godt på kor ho legger potene sine. Men hva skal dyret hete? Er mest sannsynlig en liten jente og det må jo passe sammen med Akita
minstemann Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 Passer kanskje ikke supergodt med Akita, men jeg syns Knaske er verdens søteste hamsternavn
Akita Skrevet 20. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2010 De er veldig søte sammen. Spesilet når Akita vasker dyret, Sleiker halve rompen opp i lufte. Lita var jo litt søtt. Er jo jo en liten dverg jente Heter ikke alle hamster knaske?
minstemann Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 Heter ikke alle hamster knaske? Jeg har bare hørt om en -og siden jeg jobber i dyrebutikk, så mener jeg å være over gjennomsnittet informert om de mest vanlige gnagernavnene, og det er foruten teddy og bamsen (særlig på langhårede hamstre da) veldig ofte navn i kategorien Stripen, Flekken, prikken o.l. Folk er overraskende lite kreative når det kommer til valg av navn på gnager gitt.
Flipp Skrevet 21. April 2010 Rapporter Skrevet 21. April 2010 Dotten, Bittelita, Trøffel, Mandel, Drops, Tyggis, Bestis, Kompis, Bingo, Lego, Duplo, Pus (vi har en katt som heter mus),
Ane Skrevet 24. April 2010 Rapporter Skrevet 24. April 2010 Jeg hadde et dverg hamster som het Snafsen. hahah Og en som het Milo
bea Skrevet 24. April 2010 Rapporter Skrevet 24. April 2010 Ulla, Micro Vesla, Baby, Ruske-Sara, Søtnos, Drops, Lille My og Kanutten Men altså.. så utrolig søtt at Akita er så glad i og forsiktig med lille hamster
Akita Skrevet 30. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2010 Ulla, Micro Vesla, Baby, Ruske-Sara, Søtnos, Drops, Lille My og Kanutten Men altså.. så utrolig søtt at Akita er så glad i og forsiktig med lille hamster Hadde nesten bestemt meg for Lita, men nå var eg og kjøpte søstern også, så nå er de plutselig to. Og ja, Akita har fått det fryktelig travelt Så for å gjøre saken lettere så trenger eg et navn til som passer både og til Akita og eventuellt til Lita
Rocket Skrevet 30. April 2010 Rapporter Skrevet 30. April 2010 Hadde en dverghamster som het Arnold, hærligste saken det Betty, Minni, Sessan, Ulla, Frida, Karita, Rita, Sita, Sune.
Akita Skrevet 30. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2010 Aktia, Lita og Petita? Herlig forslag
Akita Skrevet 30. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2010 Og hvor er bildene av dem da..?? Det kan eg få fikset i måren
Akita Skrevet 1. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Då har eg fått tatt et par bilder av nurkene. Var ik lett å få alle tre på et skikkelig bilde der vi faktisk ser alle.
Carma Skrevet 1. Mai 2010 Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Noooooh! Lurer på om hun vet at dette er litt naturstridig...
Midas Skrevet 1. Mai 2010 Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Åh så nydelige de er Lurer på om akita har LITT lyst til å spise de?
Akita Skrevet 1. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Hehe må jo nesten være noe inni ho som sier at det hadde vært godt med en liten lunsj, men har ikke merket noe av det. Heller ikke på det første hamstere vi hadde.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar