Gå til innhold
Hundesonen.no

Akita har fått seg hamster

Akita

Recommended Posts

Som overskriften sier så har Akita igjen fått seg et hamster. Da det andre døde så kvein ho i flere dager etterpå.

Nå ligger de borti sengen min og Akita passer godt på kor ho legger potene sine.

Men hva skal dyret hete? Er mest sannsynlig en liten jente og det må jo passe sammen med Akita :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter ikke alle hamster knaske?

Jeg har bare hørt om en -og siden jeg jobber i dyrebutikk, så mener jeg å være over gjennomsnittet informert om de mest vanlige gnagernavnene, og det er foruten teddy og bamsen (særlig på langhårede hamstre da) veldig ofte navn i kategorien Stripen, Flekken, prikken o.l. :ahappy: Folk er overraskende lite kreative når det kommer til valg av navn på gnager gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla, Micro Vesla, Baby, Ruske-Sara, Søtnos, Drops, Lille My og Kanutten

Men altså.. så utrolig søtt at Akita er så glad i og forsiktig med lille hamster :lol:

Hadde nesten bestemt meg for Lita, men nå var eg og kjøpte søstern også, så nå er de plutselig to. Og ja, Akita har fått det fryktelig travelt :lol:

Så for å gjøre saken lettere så trenger eg et navn til som passer både og til Akita og eventuellt til Lita :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe må jo nesten være noe inni ho som sier at det hadde vært godt med en liten lunsj, men har ikke merket noe av det. Heller ikke på det første hamstere vi hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...