Kaja Skrevet 17. April 2010 Rapporter Skrevet 17. April 2010 I dag var vi inni byen på ekeberg med søsteren min og tantebarnet. Jeg fant ut at jeg skulle ned på hundesletta for å se om det var noen hunder der Cosmo kunne leke med. Å det var det, stort sett alle var jo unge, både store å små hunder. Cosmo fantes ikke redd og lekte og løpte like mye som de andre, selvom han var noe yngre enn de fleste =) Han fikk virkelig gjennomgå innimellom, men bydde det han? neh, han er jo så tøff. Nok snakk, her kommer bildene Vi møtte en Basenji før vi gikk ned på sletta =) vel hallo der skummel hund! 4års tispe, og 4 mnd cosmo ^^ heihei:) dere tar ikke meg så! vi taaaaarn litt bråk var det innimellom og alle kan ikke være pene hele tiden! Sliten! *dele opp*
Kaja Skrevet 17. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2010 :hmm: likte dette bildet veldig godt Unggutt og staffetispe ;p Utrolig vakker denne malamuten(?) Han er bare en mnd eldre enn Cosmo, og de fant tonen åh, du har en slik en fin pinne du ja? Cosmo går VELDIG godt sammen med hunder:D En veldig koselig dag
Linda=D Skrevet 17. April 2010 Rapporter Skrevet 17. April 2010 ÅÅÅ det så ut som dere hadde nsuper "tur" Må igjen si at du er vanvittig flink til å ta bilder. Satt å lo meg gjennom hele bloggen. "vente på at disse bildene blir publisert på hunden.no"
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar