Blondiemamma Skrevet 15. April 2010 Rapporter Skrevet 15. April 2010 Blondie er en veloppdragen hund, og veloppdragne hunder hjelper til hjemme Her hjelper Blondie først til med støvsugingen: Og så tar vi litt oppvask etterpå Flink hund det gitt (mobil bilder så dårlig kvalitet på bildene men)
Vimsan Skrevet 15. April 2010 Rapporter Skrevet 15. April 2010 Haha så söt hon är Å du så praktiskt med hushjälp
Midas Skrevet 15. April 2010 Rapporter Skrevet 15. April 2010 Hahaha Dina skyr alt som heter husarbeid. Hun virkelig hater at jeg vasker
Blondiemamma Skrevet 15. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2010 Alt kan læres med litt godbiter hehe.... Blondie sier at om hun og Tassen skal på date, så må han pent lære seg litt husarbeid, for hun kommer ikke på middag i et grisehus altså...
sham Skrevet 15. April 2010 Rapporter Skrevet 15. April 2010 Alt kan læres med litt godbiter hehe.... Blondie sier at om hun og Tassen skal på date, så må han pent lære seg litt husarbeid, for hun kommer ikke på middag i et grisehus altså... Whaaaaat??? Vil ikke Blondie på date med Tassen hvis han ikke kan husarbeid?
Blondiemamma Skrevet 15. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2010 Whaaaaat??? Vil ikke Blondie på date med Tassen hvis han ikke kan husarbeid? Likestilling!! Hun vil ikke ha en mann som bare sover på sofaen, eter pølser og løper å sniffer andre damer i stumpen, mens hun må gjøre alt hjemme...
sham Skrevet 15. April 2010 Rapporter Skrevet 15. April 2010 Likestilling! Hun vil ikke ha en mann som bare sover på sofaen, eter pølser og løper å sniffer andre damer i stumpen, mens hun må gjøre alt hjemme... Hæææ? Nei det kan jeg ikke skjønne
KristinL Skrevet 16. April 2010 Rapporter Skrevet 16. April 2010 Haha! Så søt da Det oppvaskbildet var knallbra
Blondiemamma Skrevet 16. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2010 Siden Blondie står så sterkt for likestilling, så har hun bestemt seg for å lære seg å mekke også
Maren Skrevet 16. April 2010 Rapporter Skrevet 16. April 2010 Tror du Blondie kan lære opp min lille gutt til sånt arbeid
Blondiemamma Skrevet 16. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2010 Bare å sende han hit sier hun
Maren Skrevet 16. April 2010 Rapporter Skrevet 16. April 2010 da sender jeg han med toget fint hun tar små gutter i lære da
Olsenbanden Skrevet 22. April 2010 Rapporter Skrevet 22. April 2010 Sender kar`n med toget jeg også for litt oppfriskning hvordan husarbeid ble utført, så kan han å Blondie dele erfaringer innene mekking da vettu Tar det over ei helg da så jeg får fri?
Huldra Skrevet 22. April 2010 Rapporter Skrevet 22. April 2010 Åh, nå skjønner jeg at jeg har gått glipp av noe vesentlig - enten et bra kurs eller en god hundebok - for dette kan ikke Tulla! Hun dreper støvsugeren hun, så mulig hennes oppfatning av likestilling er at mannfolka skal gjøre alt? Fint det også, men ikke alltid det fungerer i praksis da.. Tar du imot litt voksne damer på treningsleir?
Blondiemamma Skrevet 22. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2010 hehehe.... Ja hadde Blondie kunne fullført jobbene sine så... men mye som kan taes bilde av når bikkja kan "sitt" og "hold"
Huldra Skrevet 22. April 2010 Rapporter Skrevet 22. April 2010 hehehe.... Ja hadde Blondie kunne fullført jobbene sine så... men mye som kan taes bilde av når bikkja kan "sitt" og "hold" Sitt og hold kan vi heller ikke - hvor mye koster den treningsleiren din?
Blondiemamma Skrevet 22. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2010 Tjaaaa.... Hvis du betaler et par påmeldinger i utlandet, drar med bikkja ned og stiller, så skal vi si det er i orden....
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar