Gå til innhold
Hundesonen.no

NBFK Oslo/akershus på Ekeberg, 12. mai


Carina

Recommended Posts

Jeg meldte på :whistle:

Som en klok person sa; jeg kan jo bare trekke meg igjen om det føles feil å gå når dagen er der.

Ja, evt hoppe over øvelsene du føler deg uferdig med. Dropp fellesdekk om du får en dårlig følelse, dropp fri ved fot etter lineføring om du tror at det vil ødelegge osv. Det er absolutt ingen skam å trekke seg, det viser bare at man kjenner hunden sin godt og har vett nok til å ta hensyn til den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er 18 mange? Hvor mange fellesdekk blir det ca da?

Er det sånn at man bør møte opp før 5 ved sekreteriatet? Og er det da man får vite om man skal gå tidlig eller sent i klassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 mange? Hvor mange fellesdekk blir det ca da?

Er det sånn at man bør møte opp før 5 ved sekreteriatet? Og er det da man får vite om man skal gå tidlig eller sent i klassen?

Da blir det nok tre fellesdekker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 mange? Hvor mange fellesdekk blir det ca da?

Er det sånn at man bør møte opp før 5 ved sekreteriatet? Og er det da man får vite om man skal gå tidlig eller sent i klassen?

Har du fått startnummer? Om du har PM og startnummer, kan en som regel regne seg fram til når i klassen en starter, jeg har enda ikke sett noen som ikke følger nummerrekkefølgen (med mindre en må snike seg litt tidligere pga kræsj med annen ring, selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok tre fellesdekker :D

Ok takk :lol:

Har du fått startnummer? Om du har PM og startnummer, kan en som regel regne seg fram til når i klassen en starter, jeg har enda ikke sett noen som ikke følger nummerrekkefølgen (med mindre en må snike seg litt tidligere pga kræsj med annen ring, selvfølgelig).

Ja, 111 :) Det sa meg ikke så mye ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 111 :lol: Det sa meg ikke så mye ?

Uten at jeg kjenner disse arrangørene, men på flere LP-stevner starter klasse 1 på startnummer 101, klasse 2 på 201, klasse 3 på 301 og elite på 401. I så fall kan det virke som om du er den 11. i klasse 1, og altså fellesdekk 2.

Men jeg kan ta feil, altså, så ikke innstill deg på å være i ringen i sekstiden en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg kjenner disse arrangørene, men på flere LP-stevner starter klasse 1 på startnummer 101, klasse 2 på 201, klasse 3 på 301 og elite på 401. I så fall kan det virke som om du er den 11. i klasse 1, og altså fellesdekk 2.

Men jeg kan ta feil, altså, så ikke innstill deg på å være i ringen i sekstiden en gang :lol:

Åh, det hadde vært så greit om jeg bare kunne innstilt meg på det :)

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så sikker på at det er 3 fellesdekker da :blink: Men å tenke sånn på hvilket nr man er, hvilken fellesdekk man er i, hvilket nr man er i fellesdekken osv osv gjør som oftest bare at nervene går en vei :P

Det har du kanskje rett i, men akkurat nå føles det som at jeg blir nervøs fordi jeg ikke vet hvordan ting foregår.

Men skal ikke tenke så mye tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo viktig å være forberedt og ha god tid og sånn :blink: Men hvilken fellesdekk man er i og sånn syns jeg ikke er så viktig, jeg begynner hvertfall bare å tenke "ånei, hunden kommer til å være helt gærn" om det er tidlig fellesdekk og "ånei, hunden kommer til å være helt utslitt" hvis det er siste fellesdekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer for å se regner jeg med.. Jeg bare er litt usikker på om jeg skal velge NBFK eller om jeg skal velge "Få meg frisk" på Filmens Hus eller hva. Men det finner jeg snart ut av :jump:

Jeg kan sikkert filme dere også hvis du vil? Hvis det ikke kræsjer da, som Benedicte sier. :wub: Behøver jo ikke legge det ut. :blink:

Om ikke så kan sikkert jeg være til rådighet når det kommer til filming :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...