Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor har du valpen på natta?


Midas

Recommended Posts

Men jeg forstår ikke helt, dere som har valper i senga, da eldstemann var liten tisset han i senga 2 ganger. Begge gangene måtte jeg vaske dynetrekk, dyne, laken og madrass. Hvis man ikke våkner så lett av valpen, eller at valpen ikke sier ifra når den må gjøre fra seg, vasker dere alt dette hver gang eller ligger dere i tiss og bæsj?

Jeg synes også det er koselig med hund i senga, men ikke før de er renslige, og ikke før de kan hoppe opp og ned sjøl. Valpen i huset er for liten til å hoppe opp i senga, og for liten til å hoppe ned, så seng om natta er uansett uaktuelt.

Aldri hatt uhell, så har aldri trengt å vaske og aldri trengt å ligge i det. Så det har ikke vært en problemstilling her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Frost sover i buret om natten, første mnd hadde vi buret på soverommet, nå står det i stuen. Jeg vil vel heller ikke starte en burdiskusjon, og har ei heller ikke så mange gode begrunnelser på at hu sover i bur. Det eneste er at i buret så legger hu seg ned og sover, og der tisser hu ikke. Mens har vi hu løs så er terskelen mye lavere til å tisse inne. Nå våkner hun som oftes rundt 08 tiden. Men jeg har planer om å teste ut denne natten uten bur, og bare sette klokken på 08, så får vi se om hu har holdt seg eller ei. For jeg er egentlig ikke glad i bur, men jeg ser at det har vært nyttig i denne fasen i forhold til renslighetstreningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok også en av de som brukte bur til Blondie da hun var valp, men jeg lærte etterhvert, og har nå burdøren oppe :hmm: Det hender hun er å strekker på bena eller drikker litt, men går tilbake inn i buret og legger seg igjen... Var en periode hun fikk lov å ligge i senga, men valp i senga er veldig lite romatisk når man har ligger to voksne i den senga altså.. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...