Gå til innhold
Hundesonen.no

Beste godbiten

Hanne92

Recommended Posts

Skrevet

Til trening er pølse absolutt favoritten!!

Nå går det i kalkunpølser, siden Mala er på slankeren :)

Godbit ellers er griseøre og rådyrføtter!

Skrevet

Kylling.. 8)

Hadde en kamerat som passa ho en dag, han fant ut at om man roper kylling til amy og tar hånda i lommen kommer ho som et skudd på inkalling :oops:

Skrevet
hva er yndlings godbiten/maten til hunden din?

Hva skal vi si da...? alt går i grisen..hehe...-her er det forskejllige godbiter til forskjellige ting. Så når vi f.eks skal klippe klør, ser han på posen med snop at det er på tide å legge seg ned og være rolig. Når vi er på utstilling har pølse vist seg å være best, for den kan jeg knipe i mange pittesmåe biter som lukter og smaker veldig godt.

Ellers til trening er det frysetørket vom og oksekjøtt - snadder det! hehe

Skrevet

det absolutt beste av det beste?

pølse, fersk frolic og ost slår best ann her. :) men han sier sjelden næi til noen som helst godbit, med mindre tinka er tilstede :D

Skrevet

Vel, Argon er ikke så kresen av seg så det meste går ned. Husker jeg stilte opp på søkstrening en gang med en pose full av fruktbiter:)

Og hvis han hadde fått bestemt så tror jeg han ville helst bare trent med trantabletter som godbiter:)

Så desverre, det beste han vet får han ikke så mye av, så da må det vel bli pølsebiter og leverbiter som er nest på lista.

Kira derimot liker best kylling

Skrevet

Vesla liker best pølse, hun er veldig kresen så hun tar ikke hva som helst.

Lisa liker alt, bortsett fra ting som smaker surt, som epler o.l

Skrevet

Hjemme i stua går det i kattemat og frolic... :)

På kurs etc går det i lever,pølse,kjøttkaker etc..Vet ikke hva han liker best jeg?Han eter det han får.... 8)

Skrevet

Miko er kjempe glad i: Soft Bits Chicken.

Har kjøpt en sånn pose, den kommer nok til å bli gammel før han har klart og spise opp alle de :)

Deler den opp i 8-10 å enda tygger han leeenge :D

Skrevet

toya er ikke kresen hu.... hu er alt etende... hu liker lever, pølsebiter, sånne griseøre,labber u name it... hehe... alt går i grisen.... :) eller alt går i toya heter det vel? :D hehe

• 3 weeks later...
Skrevet

fiskekakaker/pudding...

pølser (bruker vi som regel når vi trener)

hjemmelaget godbit (stekt hundepølse)

yoghurt

+ alt som ikke er lov å spise........chips og sånn..hehe..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...