Gå til innhold
Hundesonen.no

Tynn rottweiler


vima2k

Recommended Posts

Hun har lagt på seg siste dagene :icon_redface: Møtte henne på lørdag og da så hun MYE bedre ut! Nå stakk liksom ikke alt ut på henne, men hu var fortsatt slank liksom ;) Så spørs om ormekur hjalp da!

Hvis ormekuren hjalp, så burde man klare å se orm etter en kur. Ser man ikke orm, er sjansen veldig liten for at den var der i utgangspunktet, i alle fall hvis hunden er såå tynn som TS skriver, og effekten kom så fort.

Men det er jo flott at hun har fått litt mer kjøtt på kroppen; selv om de skal være slanke så skal ikke hoftebein stikke ut liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg liker ikke at hofter å sånt stikker ut, da er de helt klart for tynne, hvertfall etter min smak. Gamle lundehunden vår hadde også en periode der han var såpass tynn og hoftene stakk ut og ribbeina vistes å sånn, da fikk jeg beskjed fra dyrlegen at han absolutt måtte få mer fett på kroppen... Jeg måtte faktisk trappe ned på lengden på turer da, for han hadde enormt høy forbrenning.

Men hurra for at Lazy ser mye bedre ut nå Vima2k :P:):icon_redface: Fineste rottisen ever det ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...