Gå til innhold
Hundesonen.no

Drakamp ala retriever

Henriette

Recommended Posts

Skrevet

Bildene er ikke av så veldi god kvalitet, men de viser hva hundene gjør da :icon_cry:

Leka oss i hagen igår, og da er drakamp utrolig gøy synes de :lol:

Miiin

DSC_0115-1.jpg

Sjekk utrykket på Jackie da

DSC_0116.jpg

Og utrykket til Emma

DSC_0117.jpg

DSC_0118.jpg

DSC_0119.jpg

DSC_0120.jpg

DSC_0121-1.jpg

DSC_0122.jpg

DSC_0124-1.jpg

DSC_0128.jpg

Ough, mista den

DSC_0129-2.jpg

hmmm, var det en lyd??

DSC_0130.jpg

neeh, var ikke noe lyd der

DSC_0132-1.jpg

MIIIIIN!!!

DSC_0133-1.jpg

Emman min er jo bare nydelig

DSC_0138-1.jpg

Inkalling, med mongishund

DSC_0142.jpg

Emma er like mongis

DSC_0144-1.jpg

DSC_0145-1.jpg

DSC_0150.jpg

Skrevet

Hehe, morsomt det med den lyden.

Ser ut som de er like ivrige begge to, tror Ellie ville elsket å være med!

Finingene :ahappy: Hvor gammel er Emma?

Skrevet

Hehe, morsomt det med den lyden.

Ser ut som de er like ivrige begge to, tror Ellie ville elsket å være med!

Finingene :D Hvor gammel er Emma?

De er nok like ivrige ja :) om ikke emma er hakket ivrigere :)

"gamlemor" blir 5 år i sommer :) hun er i mit hode en unghund da, men det kan vere oppførselen hennes da :ahappy::P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...