Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til Tibbevalp

MegaMarie

Recommended Posts

En venninne av meg skal ha en tibbevalp etter hannhunden demmes. Den skal hete Lancelot på stamtavlen, men de sliter med å finne kallenavn. De liker litt vanlige navn. Hunden de har nå heter Marco.

Pappa'n til valpen (Marco) heter Galahad i stamtavlen som egentlig er sønnen til Lancelot. Men her er det altså Galahad (Marco) som er pappa'n til Lancelot :blink:

Noen som har forslag? Jeg har hevet utpå masse navn men de likte vist ingen. Jeg kom med litt spesielle for det liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette mener canis er ti på topp hannhund navn;

1. Dennis

2. Pepper

3. Rex

4. Ruff

5. Balder

6. Bamse

7. Marco

8. King

9. Max

10. Nero

Jeg synes ingen var spessielt fine, men så er jeg litt sær da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags "tibbe" er det forresten snakk om? Terrier, spaniel, mastiff?

Oyy, ja den kunne jeg forklart bedre. Tibetansk spaniel.

Takk for forslag, skal si de til dem :icon_confused:

Jeg fikk forslag i dag fra en venninne om Lancie :angry: Lurer på om det er litt for jentette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg skal ha en tibbevalp etter hannhunden demmes. Den skal hete Lancelot på stamtavlen, men de sliter med å finne kallenavn. De liker litt vanlige navn. Hunden de har nå heter Marco.

Pappa'n til valpen (Marco) heter Galahad i stamtavlen som egentlig er sønnen til Lancelot. Men her er det altså Galahad (Marco) som er pappa'n til Lancelot :angry:

Noen som har forslag? Jeg har hevet utpå masse navn men de likte vist ingen. Jeg kom med litt spesielle for det liker jeg.

Merlin ? Bodde vel hos Lancelot han :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...