Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilitybanen i frognerparken?

meika

Recommended Posts

Hvordan er den nå? nedsnødd eller mulig å bruke?

Er alt av utstyr borte, sist ejg var der var det ikke hinderbommer eller slalompinner..

Den er nesten bar, men ekstremt grisete. Alt er der, men det er nedlåst pga herværk. Om du melder deg inn i klubben vil du få nøkkel :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, er lekeplassen borte? det er den banen som ligger på baksiden mot skøyen sant?

TUllet mye der i yngre dager, kjedelig at folk ikke klarer å la ting være i fred slik at folk kan glede seg over fellesgoder:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, er lekeplassen borte? det er den banen som ligger på baksiden mot skøyen sant?

TUllet mye der i yngre dager, kjedelig at folk ikke klarer å la ting være i fred slik at folk kan glede seg over fellesgoder:(

Nei ikke borte, men løse ting er låst ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Noen som vet om de har tenkt å restaurere denne banen i år? Hinderne er fryktelig slitte og halvødelagte, det mangler deler osv. Nå er også hjulet/ringen ødelagt, da den festemekanismen som holder ramma på plass er borte.

Kjipt å betale for å bruke banen når den er i så dårlig stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de stadig mangler penger og folk jeg? Det er bare å engasjere seg, det krever at noen tar initiativ for å få gjort noe med banen. Hvis man kontakter styret i Canis Familiaris og hører ang. penger, så er det jo bare å arrangere en dugnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, visste ikke at man kunne melde seg inn å få nøkkel! Da skal jeg gjøre det neste gang jeg får lønning! Har trent bikkja mi der i mange år, nå har han litt hele 11 år og tar anen i en meget bedagelig fart men har fått en ny hund å trene med som tar ting utrolig fort og trolig kommer til å elske agility! kan ikke begynne noe særlig trening med henne før om noen mnd (hun er bare 4 mnd nå) men tenke å introdusere henne til banen så hun ikke er skeptisk på lukter og lyder der når vi begynner treninga =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har pleid å ligge giroer for medlemsskap i postkassen ved inngangen til banen. Der tror jeg også det ligger noe gyldig kontaktinfo. Ellers fikk jeg respons fra Loar Døhl forrige gang jeg prøvde, men det er en god stund siden nå.

Siden er eldgammel, men forsåvidt fortsatt gyldig... Men klubben trenger absolutt noen nye ildsjeler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har en epost adr eller tlf nr? var innom banen og tittet i postkassa men lå ingenting der. Har ikke så veldig lyst å sette over penger før jeg får kontakt med dem :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
    • Nå har frøken Lilje, usikker omplasseringshund, bodd hos meg i 3,5 mnd. Hun begynner å bli ganske husvarm og trygg på meg, men andre hunder og fremmede mennesker som tar kontakt er skumle, så de prøver hun å skremme bort. Det er greit nok, jeg skjønner at det har vært hennes eneste forsvar så langt i livet. Men så har vi en veldig grei og trivelig nabohund som vi har gått litt turer med, og han kjefter hun voldsomt på. I begynnelsen var det helt sikkert usikkerhet, hun ville gjerne følge etter og være nær han på tur, men så snart han snudde seg og så på henne ble det skummelt = bjeffing. Men nå synes jeg nesten det bikker over i bølling fra hennes side, for nå kjefter hun på han nesten uansett hva han gjør. Han er verdens snilleste og lar henne være helt i fred, så det er absolutt ikke noen grunn til at hun skal holde på sånn. Og ikke minst er det fryktelig urettferdig at han skal få så mye kjeft for ingenting. Hva gjør man? Hun er helt klart fryktelig dårlig sosialisert og har godt av å være sammen med snille hunder, men denne oppførselen synes jeg er uakseptabel.
    • Anbefaler deg å prøve huken multisele, det er den eneste jeg har prøvd som min hund klarer å trekke i uten å bli hes. Har prøvd ulike trekkseler men huken multisele er det eneste som fungerer her. Bor du i Oslo eller nærheten kan du få prøvd størrelser hos Brukshunden, men du får kjøpt på nett også. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...