Sanne Skrevet 3. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Takk Fryktelig stolt over den saken der altså Siter
Pim Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Hun er jo rett og slett sykt pen Lille reveprinsessa! Siter
Sanne Skrevet 3. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Tusen takk Må si jeg synes hun er sykt pen selv altså. Har sett mange fine lundehundvalper, men hun overgår enda mer gamlelundisen vår når han var valp, og det skal litt til før jeg sier det altså! Hun er rett og slett beste lille tispa hu ja! *ler* Siter
Marianne&Java Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Hun er så søt at det nesten gjør litt vondt å se på henne Utrolig søtt bilde der hun vinker til kråka Hællandussen altså! Siter
Sanne Skrevet 3. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Jeg vet, blir forelska på nytt i hu hver gang jeg ser på a! mihihi hun er så sær med den vinkinga si altså Takketakk for koselig kommentar! Siter
Sanne Skrevet 6. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Ny bildespam av voffsene! Har jo vært strålende sol i dag. Shensi gaper over litt for mye kanskje.. *fnis* Er vel kanskje ikke så rart at Shensi skader seg fra tid til annen. litt uforsiktig den voffsen der Shensi er ikke alltid så veldig vakker Det var alt for denne gang! De ligger som noen slakt i sofaen inntil hverandre nå. De er rett og slett verdens beste voffser! Jeg er ganske heldig altså! Siter
Sanne Skrevet 10. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Bildespam igjen *flir* Bamse har nettopp hatt bursdag også ja, 09 mai ble han 7 år, så først ut noen bilder av han. Fineste Bamsen i verden^^ Så Shensi og ilderne! Kompis og Shensi Kompis her også Miss og Shensi sjekker ut hverandre Weeee ilder er gøøøy! Og Miss synes det er fryktelig gøy med valp! Jah hva kan jeg si... Disse to er et radarpar altså Fineste dyrene! Siter
vima2k Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Jah hva kan jeg si... Disse to er et radarpar altså Hehe kompis sier " Den her er min" Som vanelig elsker den gutten altså Siter
Sanne Skrevet 22. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2010 Vi har vært å møtt søstra til Shensi og sånt blir det bilder av Fine voffsene^^ Ganske stor forskjell på dem i kroppen å sånn da. Shensi er mye mer feminin i kroppen, tynnere pels og smalere fjes. Mye mer lady rett og slett Siter
Sanne Skrevet 26. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 En stund siden jeg har oppdatert her nå. Så her kommer det litt bilder av fineste voffsene! Shensi sitt første møte med litt nylagt kubæsj.. Og det var grusomt det. Snusa på det og trippa over som om det var nåler hun gikk på. Kan ikke få den ekle guffa på labbene vel *flir* Bittelille Shensi :rolleyes2: Ble noen bilder ja^^ Siter
MegaMarie Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Haha xD Døds morsomt bilde av Bamse :rolleyes2: Nydelige Shensi! Siter
Sanne Skrevet 26. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Hihi, ja Bamsen smiler når han er glad^^ Søteste ever når han kommer smilende mot oss altså :rolleyes2: Siter
Marianne&Java Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Haha! Bamse så litt tilbakestående ut, på en veldig søt måte :rolleyes2: (På det ene bildet selvfølgelig) Shensi er like nydelig som før Siter
Sanne Skrevet 26. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Bamse ser ikke helt klok ut når han smiler nei *flir* men man dåner av han når han kommer sånn Og takketakk, Shensi er vakker ja! Har sjarmert søstrene mine i senk i dag Siter
Sanne Skrevet 29. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2010 Her også må jeg nesten komme med oppdatering og bilder! Bamse sliter mye med øyebetennelser for tiden. To ganger har han fått øyesalve og det har blitt bra men så kommer det bare tilbake Men han er i fin form ellers da, dog så er det noe kaldt til han, så her er det tepper og badet som gjelder. Shensi fryser også for tiden, men har noe mer vett på å holde varmen enn Bamse *ler* Nyreproblemene hans er long gone og han er seg selv igjen. Lille prinsen! Shensi er inne i sin første løpetid, men merker ikke stort med forandringer på henne. Noe mer sutring og veldig mye mer bjeffing. Og veldig til å markere og snuse ute, men ellers er hun seg selv lik, lita herlig prinsesse som alltid. Hun er snill og god med alt og alle, til tider litt for snill kanskje. Og bilder må jo til her også^^ Jeg er faktisk så heldig at jeg har beste voffsene i verden Siter
Sanne Skrevet 3. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2011 I dag er Shensi 1 år! Tenk at tiden har gått så fort da Lille prinsessa begynner å bli stor nå gitt... Velvel, litt bilder må til! På vei hjem med prinsessa: Første dagene hjemme, hos dyrlegen og på frøya: Forskjellig av fineste snuppa: Gratulerer med dagen verdens beste Shensi! Beste lille snuppa mi! Kommer flere bilder senere av kakespising Siter
Maria Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Skrevet 3. Januar 2011 At det går an å bli så søt, spesielt valpebildene Flott frøken du har synes jeg. Desto flottere siden hun er en norsk rase flere burde lagt bedre merke til Siter
Sanne Skrevet 3. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2011 Maria: Tusen takk! Hun er virkelig flott! Helt forelsket i henne jeg Da kommer kakespisingsbildene! Først ut et par bilder jeg tok av henne rett før kakespisinga. Fine prinsessa mi Og så var det klart for kakespising da Tror kaka smakte også gitt Siter
Monica123 Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Skrevet 3. Januar 2011 Om litt sent gratulerer så mye med dagen vakre shensi Siter
[email protected] Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Skrevet 3. Januar 2011 Herlige hunder du har, og så mange flotte bilder Siter
Sanne Skrevet 6. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2011 Multisitering funker ikke... Så da får jeg ta det sånn her Monica: Shensi takker^^, Hapzen: Shensi takker^^, Caroline: Tusen takk^^ veldig stolt av gullene mine^^ Siter
GunhildM Skrevet 6. Januar 2011 Rapporter Skrevet 6. Januar 2011 For en nydelig lundefrøken og bamse er veldig søt også Gratulerer med vel overstått 1 års dag Shensi De vokser så fort disse dyrene Siter
Kaja Skrevet 6. Januar 2011 Rapporter Skrevet 6. Januar 2011 Hun blir jo bare vakrere og vakrere hun! Gratulrerer på etterskudd Shensi! =) Siter
Recommended Posts