Aya Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=64...&tot=915&page=2 Da ber du om å få useriøse valpekjøpere, mener nå jeg.. Og med den rasen! Ikke bra!
~Marlene~ Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 helt enig! [-X det er helt teit...for da blir det impuls kjøp...julegave til Familien! en hund skal diskuteres nøøøøye å ihvertfall en rottweiler
Mirai Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Jeg syns ikke rottweiler skal selges som en søt familiehund. Jeg har hørt den er en knallbra familiehund, men førsteinntrykket til uvitende mennesker er jo søt og snill familiehund ala golden retriever.
Lazita Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 kanikke akkurat si at den rasen er en førstegangs hund da :? men greit nokk noen kan klare seg med en rottis som førstegangs hund da men da er vell de godt forberet på den rasen og vet hva de går til, men å kalle det en kjempegod familiehund vill nokk ikke jeg(og til IW det er heller ikke golden retriver, for det har en damen her i hundeklubben sagt og hun driver selv med labradorer, hun mener at golden faktisk er en smule vannskeligere en hva en labbe er).
tuppetroll Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Blir så irritert av sånt - INGEN hunder bør selges som julegaver, uansett rase! Er det mulig å være så useriøs!
Ricco Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Liker IKKE sånt, uansett hvilken rase der er. Det å skaffe seg hund skal være mer seriøst enn dette.
Toya Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 jeg liker ikke det ikke i det hele tatt... ikke noe bra anonse etter mitt hue...
Miko Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Dyr skal ikke gis bort i gaver [-X Man må tenke at den lever ganske lenge, 10- 15 år er jo ikke unormalt!!!
~Marlene~ Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 det beviser jo bare hvor gærne vi er i jula å miko- valpene selges jo;) så man bestemmer jo selv om man vil ha, ikke alle vil ha en hund til jul, kanskje de som ønsker seg rottis
Betty Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Vel, jeg skal ikke ta diskusjonen om dyr skal gis bort i gave eller ei da jeg faktisk fikk min godgutt til jul. Men at en kennel oppfordrer familier til å kjøpe seg en valp til jul, syns jeg blir helt feil. Får håpe dem er flinkere til å sile ut useriøse kjøpere enn til å skrive annonser.
Heidihj Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 uff. ingen hunder skal gis bort som en gave fordi den er såt. det er å be om useriøse eiere
Miko Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Men noen kjøper et dyr i gave til barna sine, fordi di har så lyst på en liten f.eks kattunge eller valp. Så mister de innteressen når dyret blir voksent, for da er det ikke så lite og søtt lenger... Når man skal ha et dyr må man jo tenke at det sikkert vil leve i mange år. Men selfølgerlig finnes det jo mange seriøse folk åsså...
Yakine Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Vi har faktisk tenkt på å skaffe mamma en kattunge til jul da men... :oops:
Line_ Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Vi har faktisk tenkt på å skaffe mamma en kattunge til jul da men... :oops: Det er jo litt anderledes med en katt da men dere burde vell få klart i om de kan ha katt og har lyst på en (men regner med at du vet det om din egen mor )..
Yakine Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Det er jo litt anderledes med en katt da men dere burde vell få klart i om de kan ha katt og har lyst på en (men regner med at du vet det om din egen mor ).. Jojo, men det er jo flust av kattunger som blir gitt bort å! Å de og har endel allergiske eiere når kattungen ikke er så søt lengre... Mamma kan nok ha katt ja! Hu har lyst på å da Har vært koslig til henne det, noen å snakke med bortsett fra morfar...
Miko Skrevet 14. November 2005 Rapporter Skrevet 14. November 2005 Det er jo litt anderledes med en katt da men dere burde vell få klart i om de kan ha katt og har lyst på en (men regner med at du vet det om din egen mor ).. En katt er jo like mye et liv som en hund! Men de blir ofte behandlet mye dårligere!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar