Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan lage hjemmeside?

Papillon

Recommended Posts

Skrevet

Heisann kjære soniser :)

Jeg lurte på om det var noen her som kan lage en hjemmeside til meg? :) Jeg greier (mest sansynelig!) oppdateringer selv og sette inn tekst, bare dere begynner litt og skriver ned de forskjellige kodene. Vil ha en fin og "proff" side med fin layout. Noen som kan tenke seg å lage dette for en rimelig penge?

Skrevet

Hva slags side er det snakk om? Er det greit for deg å måtte skrive i HTML når du skal oppdatere eller vil du ha en side med for eksempel Wordpress eller Joomla slik at det bare er å skrive vanlig tekst? Har du noen kunnskaper i HTML/CSS?

Jeg har laget tre hjemmesider (en for en annen) og koder stort sett alt selv. Jeg kan HTML, CSS og litt PHP/databaser. Du kan se en side jeg har kodet her: Friluftsnett

På fredag lanserer jeg min tredje side, der jeg skriver artikler om å lage hjemmesider selv med HTML og CSS: Lag en hjemmeside. Så om du heller vil lære deg hvordan du gjør det selv kan du jo se på den om noen dager :)

Skrevet

Hva slags side er det snakk om? Er det greit for deg å måtte skrive i HTML når du skal oppdatere eller vil du ha en side med for eksempel Wordpress eller Joomla slik at det bare er å skrive vanlig tekst? Har du noen kunnskaper i HTML/CSS?

Jeg har laget tre hjemmesider (en for en annen) og koder stort sett alt selv. Jeg kan HTML, CSS og litt PHP/databaser. Du kan se en side jeg har kodet her: Friluftsnett

På fredag lanserer jeg min tredje side, der jeg skriver artikler om å lage hjemmesider selv med HTML og CSS: Lag en hjemmeside. Så om du heller vil lære deg hvordan du gjør det selv kan du jo se på den om noen dager :)

Takk for svar!

Tenkte html side som jeg kan ha bloggen min "inni" :) Vel, jeg kunne oppdatere en html side som en jeg kjenner lagde for lenge sia, men hun lagde liksom malen ferdig til meg. Om jeg husker html nå er en annen sak :)

Jeg kan jo se på hjemmesiden om noen dager og prøve, og hvis jeg ikke får det til så kan jeg jo kontakte deg? :)

Skrevet

Takk for svar!

Tenkte html side som jeg kan ha bloggen min "inni" :) Vel, jeg kunne oppdatere en html side som en jeg kjenner lagde for lenge sia, men hun lagde liksom malen ferdig til meg. Om jeg husker html nå er en annen sak :)

Jeg kan jo se på hjemmesiden om noen dager og prøve, og hvis jeg ikke får det til så kan jeg jo kontakte deg? :)

Den er grei :) Siden er ikke komplett, men jeg kommer til å fortsette å legge ut nye artikler med jevne mellomrom. På fredag har den i hvert fall artikler med grunninnføring i HTML, men ikke så mye CSS ennå.

Skrevet

Tuppetroll her inne lager veldig fine hjemmesider, du kan jo evnt høre med henne :ahappy:

Ja, jeg kan jo kanskje det :ahappy: Hvis hun ikke er altfor dyr, de hjemmesidene hennes er jo sinnsykt fine!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...