Gå til innhold
Hundesonen.no

Junior vinner?


aCa

Recommended Posts

Hvordan er det egentlig med junior vinner titlene? Jeg har sett at det i utlandet ofte er junior vinner titler i tillegg til vanlige vinner titler. Men synes jeg leste ett sted at de ikke blir regnet som offisielle av nkk og ikke registert der. Stemmer dette? Jeg sleit med å finne noe info om dette på nkk sine sider. Hvis dette stemmer, så vil vel det si at det ikke er junior vinner på Bjerke i år, bare Norsk vinner ikke noe Norsk junior vinner?

*confused* ;)

Hvordan funker egentlig de junior vinner titlene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, men det er dog cruftskvalifisering for beste junior den andre dagen. På Lillestrøm i november er det NORDV og da er det også NORDJV tittel :)

Når det gjelder andre titler så er det jo noen land som har titler for så og si alt, så det er ikke alle som er tellende her i Norge (de kommer i hvertfall ikke på papiret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det var sånn jeg trodde det fungerte.

Hadde faktisk ikke fått med meg at det var nordisk vinner på lillestrøm i år. Synd det ikke kunne vært på Bjerke istedenfor, fordi Yoshi er 13 dager for gammel for å stille junior på Lillestrøm, kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De offisielle juniorvinnertitlene er vel kun Nordisk, Europeisk og Verdensvinner såvidt jeg vet. Tíbrá ble både Nordisk Juniorvinner og Nordisk Vinner i fjor, men det hjalp visst ikke, for de registrerer kun den "beste".

DEN har ikke jeg fått med meg, den var jo bare teit (og litt drøy spør du meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

De offisielle juniorvinnertitlene er vel kun Nordisk, Europeisk og Verdensvinner såvidt jeg vet. Tíbrá ble både Nordisk Juniorvinner og Nordisk Vinner i fjor, men det hjalp visst ikke, for de registrerer kun den "beste".

NKK har registert FinjW09 på dogweb iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...