Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjøpe et enkelt, tom lerret

Benedicte

Recommended Posts

Hundene mine har vært hos fotograf, og jeg bestilte A1+ i lerret. Men tydeligvis har jeg misforstått, for jeg trodde at jeg også skulle få med rammen. Men det fikk jeg altså ikke. Så jeg har en rull med bildet og trenger et tomt lerret å feste det på.

Hvor får jeg tak i slike billige lerret? Har allerede gått ut med over 1000 kroner for bildet, så håper jeg slipper å ligge mye penger i selve lerretet. Og hvordan fester jeg bildet til lerretet? Med sånn fancy stiftemaskin som jeg ikke har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger egentlig bare rammekonstruksjonen inni lerrete. Men ta en tur på clahs ohlson, der har de billige lerret i alle størrelser. Plukk med deg en stiftemaskin/pistol(helst) og eventuelt lim. Og kjøp en passende ramme til å sette utenpå hele kalaset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene mine har vært hos fotograf, og jeg bestilte A1+ i lerret. Men tydeligvis har jeg misforstått, for jeg trodde at jeg også skulle få med rammen. Men det fikk jeg altså ikke. Så jeg har en rull med bildet og trenger et tomt lerret å feste det på.

Hvor får jeg tak i slike billige lerret? Har allerede gått ut med over 1000 kroner for bildet, så håper jeg slipper å ligge mye penger i selve lerretet. Og hvordan fester jeg bildet til lerretet? Med sånn fancy stiftemaskin som jeg ikke har?

Det du trenger er vel en ramme å feste lerretet på? Spør i en fargehandel eller hobbybutikk som har formingsutstyr. LinKr har kanskje et tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...