Gå til innhold
Hundesonen.no

Stoff med hundetrykk

Recommended Posts

Er det noen som har tips til butikker/nettbutikker som selger stoff med hundetrykk? Det perfekte er selvfølgelig om det finnes med rasetrykk (og dermed berner), alternativt en mer generell "hundefigur" som ikke skal være en bestemt rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

HER finner du stoff med rasemotiv :lol:

Oj, denne tråden har jeg glemt å oppdatere, for jeg fant den linken selv og har bestilt meg noen meter - men takk for at du la ut link, kanskje flere vil se hva de har :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, denne tråden har jeg glemt å oppdatere, for jeg fant den linken selv og har bestilt meg noen meter - men takk for at du la ut link, kanskje flere vil se hva de har :lol:

Hva syns du om kvaliteten da? Har vurdert å handle inn derfra selv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen veldig fine putetrekk med rasemotiv hos Zolos.

Her er 1 av 8 de har av Bernerl:

bbbberner9_pu.jpg

De har mye fint... Men i et forsøk på å begrense oppussingskostnadene går jeg for selvlaget nå... Så får jeg sikle i mellomtiden, og håpe noen ser verdien av slike puter når jeg skal ha bursdagsgave eller noe sånt :lol:

Hva syns du om kvaliteten da? Har vurdert å handle inn derfra selv ;)

De er i transport enda, så det vet jeg ikke :lol: Men kjapp og fin respons da jeg mailet med spørsmål, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å handle inn fleece for å lage jakke til mannen, men så at den må håndvaskes.... ikke helt meg :lol:

Nei, en kjøper seg ikke merarbeid :lol:

Jeg skal lage gardiner og pynteputer, så håper bomullsstoffet passer til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.bamsesbollar.se har også stoff med hundemotiver.

Ja, jeg så det - på min rase hadde de tre motiv. Det ene var av en dårlig berner, det andre var hakket dårligere enn det jeg fant hos HotDiggityDog - og det var betydelig billigere hos HDD. Trykket i farger likte jeg veldig, veldig godt og holdt på å bestille til jeg så at det kun var i farger på skjermen, men ville bli trykket i sort-hvitt. :lol: Om det viser seg at jeg er en racer på å sy (for det har jeg ikke prøvd før) skal jeg be om å få se en prøve i sort-hvitt, for jeg likte motivet. Men er det like fint uten farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puter er ikke vanskelig å sy :lol:

Det kommer an på hvor mange tommeltotter en har... :lol:

I grønne boka med karakterer fra grunnskolen, er tekstilfaget gjennomført der jeg har dårligst karakter, med unntak av gym... Og jeg har nål og tråd. Men hey, et eller annet langvarig prosjekt må en jo ha når en kjøper nytt hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor mange tommeltotter en har... :lol:

I grønne boka med karakterer fra grunnskolen, er tekstilfaget gjennomført der jeg har dårligst karakter, med unntak av gym... Og jeg har nål og tråd. Men hey, et eller annet langvarig prosjekt må en jo ha når en kjøper nytt hus :lol:

Jeg fikk vel G eller noe i håndarbeide selv, men nå har dte utviklet seg litt :Phttp://mappedi.blogspot.com

Gratulerer med nytt hus ;) Gleder meg til å se puter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...