SoppenCamilla Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2010 Samme plass som sist, ikkesant? Parkeringsplassen på messeområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2010 Lill og jeg er der rundt ti over fem! På parkeringsplassen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kira Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2010 Er det der tivoli pleier å være plassert når det er messa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2010 Ja, er den store parkeringsplassen du kommer til med en gang når du kjører opp til ishallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2010 Er det bare et leketreff, eller kan vi skvise inn litt trening på parkerings plassen? Er et par beist her som trenger å trene i andres nærvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2010 Jeg stemmer for trening på parkeringsplassen. Jeg kommer sikkert litt før uansett, siden jeg ikke klarer å komme for seint, så jeg trener litt uansett, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2010 Da sier vi det blir trening først, og så leketull etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2010 Kommer med buss, den er på gressbanen kvart på, så skal nok rekke det til hel (Fint om ingen slipper hunden bort til min før hun er rolig og stille. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar