Gå til innhold
Hundesonen.no

Trimmebord


Recommended Posts

Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe trimmebord!

Jeg trenger et som kan slås sammen. Det er egentlig det viktigste for min del. Jeg søkte litt rundt på forumet, men de fleste trådene jeg fant var gamle, så jeg lager heller en ny tråd :console:

Jeg har funnet denne. Den var det jo hjul på og det fulgte med galge. Og da syns jeg ikke prisen var så ille.. Var ikke veldig pen da, men det er ikke så viktig! Noen som har noen erfaringer med dette bordet, eller har noen andre forslag?

Lurer litt på hvor dyrt det blir å sende det også, så del gjerne det å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe trimmebord!

Jeg trenger et som kan slås sammen. Det er egentlig det viktigste for min del. Jeg søkte litt rundt på forumet, men de fleste trådene jeg fant var gamle, så jeg lager heller en ny tråd :console:

Jeg har funnet denne. Den var det jo hjul på og det fulgte med galge. Og da syns jeg ikke prisen var så ille.. Var ikke veldig pen da, men det er ikke så viktig! Noen som har noen erfaringer med dette bordet, eller har noen andre forslag?

Lurer litt på hvor dyrt det blir å sende det også, så del gjerne det å :P

Personlig ser jeg ikke noen verdi i galgen siden jeg ikke har eller skal ha hunder som skal stå en hel evighet på bordet eller nødvendigvis i samme posisjon.

Du har dette altenative i small. eller medium. Evt kjøpe galge om du føler behovet for det. Også kjøpehjul og skru på selv.

Nå regnet jeg ikke på det, men jeg tror faktisk du kommer billigere ut av det ved å kjøpe det slik i deler enn det bordet du viser bilde av (som egentlig ser litt "cheep" ut. Har tittet på det selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ser jeg ikke noen verdi i galgen siden jeg ikke har eller skal ha hunder som skal stå en hel evighet på bordet eller nødvendigvis i samme posisjon.

Du har dette altenative i small. eller medium. Evt kjøpe galge om du føler behovet for det. Også kjøpehjul og skru på selv.

Nå regnet jeg ikke på det, men jeg tror faktisk du kommer billigere ut av det ved å kjøpe det slik i deler enn det bordet du viser bilde av (som egentlig ser litt "cheep" ut. Har tittet på det selv)

Hmmm... Ja du har nok rett i det altså! Jeg veit ikke helt hva jeg trenger egentlig.. Java blir jo ikke stilt ut, men neste hund kommer til å bli stilt ut. Men det er jo en annen rase,så det spørs jo hvor mye jeg kommer til å bruke bordet da!

Den i medium var jo kjempefin med hylle under :console:

EDIT: Er det bare meg eller står det ikke noe om priser ved sending?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...