bjartulf Skrevet 22. Februar 2010 Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Jeg lærte jaggu noe nytt som burde vært åpenbart på tur med Tyra i morges. Når man har invitert hunden på lek og herjing er det ikke noe sjakktrekk å ta av seg hansken, legge dem på snøen og ta bilder. Gjett om hansken ble invitert med på leken også... Andre som har lært ting i dag? Håper dere tålte litt Tyraspam
Gjest Skrevet 22. Februar 2010 Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Utrolig nok lærte jeg akkurat det samme i går;) Med resultat veldig kalde hender og veldig fornøyd hund... Og utrolig nok kommer jeg sikkert til å gjøre samme feilen igjen...
Huldra Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Haha! Jeg har ikke kommet så langt i lærdommen enda, for jeg trenger ikke ta av meg hanskene engang før de blir invitert med på lek.. Har en terrier som plutselig finner ut at hansker er gøy - hopper opp og nafser tak i de, og dermed er det bare å tviholde så de ikke blir revet av..
trevi Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Skrevet 5. Mars 2010 Jeg har sponset H&M med min del av kroner av "fortapte" hansker som har havnet i gapene på pelsene her hjemme... For å si det sånn... Dyre hansker bør låses inne i brannskap Et tips som også kan komme godt med; hvis du plutselig finner ut at du skal ut i snøen og ta bilder i en skrånende hage, IKKE bruk Crocs eller lignende Det går hardt utover både kropp og utstyr, og hundene syns det er VELDIG gøy når matmor/matfar ligger og kaver i snøen
Guest Snusmumrikk Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Hehe så søt hun var Ikke legg fra deg noe i snøen tenker jeg...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar