MarieR Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 var netopp inne på terminlisten til NKK over utstillinger i 06. og på flere av de jeg skal være med på så står det at påmeldingsfristen i 05! noen av dem har allerede gått ut! det kan da ikke være riktig?! at man skal melde på hunde nesten et år(!) før utstillingen?? så det var flere utstillinger det sto påmeldingsfrist i 05 på..kan de ha kopiert listen fra 05 og glemt og skifte påmeldingsfrist? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valp Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 var netopp inne på terminlisten til NKK over utstillinger i 06. og på flere av de jeg skal være med på så står det at påmeldingsfristen i 05! noen av dem har allerede gått ut! det kan da ikke være riktig?! at man skal melde på hunde nesten et år(!) før utstillingen?? så det var flere utstillinger det sto påmeldingsfrist i 05 på..kan de ha kopiert listen fra 05 og glemt og skifte påmeldingsfrist? :? Vet ikke hvordan det er med din rase, men på min rase er det et par utstillinger som er så tidlig på året, at påmeldingsfristen var i desember... Men et år på forhånd, er jo klart feil... Du har ikke kikket på utstillinger for -05 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar