Gå til innhold
Hundesonen.no

bilder fra lek på hundehytta den 13 november

Toya

Recommended Posts

Skrevet

Legger ut noen bilder av Lexie, Nikita og Toya som lekte etter at alle de andre hundene hadde dratt i dag...

S4020475.jpg

toya som ser på en liten hund ved siden av seg :lol:

S4020477.jpg

toya som løper etter lexie... lexie er litt raskere kan man si...

S4020478.jpg

løpe er morro :D

S4020479.jpg

mer løping... første mann booort a :D

S4020480.jpg

:D

S4020481.jpg

hvor blei dere av a?!?

S4020483.jpg

vann er morro...

S4020484.jpg

mere vann.. og masse søle.. Det er morro det :P

S4020485.jpg

S4020486.jpg

rampe jenta...

S4020487.jpg

toya speider etter lexie

S4020490.jpg

fant deg!

S4020491.jpg

S4020494.jpg

sliten toya...

det var noen av bildene... har fler, som jeg leggger ut senere i dag...

Skrevet

ja.. trur de hadde det kjempe gøy altså...

toya så ut som en møkka haug da de var ferdige... de fant seg ett tjern som de fant ut at de skulle ta seg ett avkjølende bad, og noe å drikke fra :lol: hehe...

Skrevet
Husk maks bildestørrelse på 520 pixler i bredde :lol:

de er vel ikke noe større enn det IW?

når jeg sjekker de så er de på 460 pixler i bredde...

hum...

sto det på photobuccet også...

Skrevet
Ja så ut som de hadde det moro! Og ja Toya har blitt kjempestor! Og så flott! :lol:

ja ikke sant...

kjempe stor jente... hu var faktisk større enn en hannhund som er like gammel som henne, som vi møte der oppe.... HÆHÆ... lol liksom... alle som ikke kjente henne, begynte å spørre om det var hu eller han hund :D

så stor, det er det ingen tvil om at hun er...

Skrevet

de er vel ikke noe større enn det IW?

når jeg sjekker de så er de på 460 pixler i bredde...

hum...

sto det på photobuccet også...

De fleste er 639. :wink:

Skrevet
hum....

er det det tallet som står først...? :oops: #-o

Ja, det er høyden på bildene dine som er rett :D Hehe.. Men BREDDEN er feil på noen av dem.

Skrevet

skal huske det til neste gang jeg...

skal få begge under 500 da jeg...

er helt blond enkelte ganger jeg...

enten får jeg de ALT for små eller ALT for store... :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...