Jump to content
Hundesonen.no

Ingenting vises på ultralyd

Carina

Recommended Posts

Tja, vi opplevde det med Svava. Der sa de at de muligens, men bare kanskje så et foster, ut kom det 6.... dog skal det sies at vetrinæren vi brukte ikke kunne sakene sine, så det er nok del av skylden.

4 uker på vei i drektigheten er jo ikke allverdens, selv om de skal kunne se det. Vi pleier å vente til uke 6-7 før vi tar ultralyd.

Jeg har opplevd å ikke se noen valper på dag 25, en uke senere så vi 4 valper. Ut kom 5 valper.

Ved 4 ukers drektighet synes jeg kanskje dere burde sett noe. Hva sa vetrinæren?

Det er ikke min hund det er snakk om, men eieren er veterinær og har selv utført ultralyden. Hun klarte ikke å se noe inni der, men "avskriver" ikke drektigheten helt enda for sikkerhetsskyld så klart.

Jeg var bare nysgjerrig på om det ofte er sånn at de er drektige likevel, jeg skulle jo i grunnen ønske hun var drektig jeg da..

Det er ikke min hund det er snakk om, men eieren er veterinær og har selv utført ultralyden. Hun klarte ikke å se noe inni der, men "avskriver" ikke drektigheten helt enda for sikkerhetsskyld så klart.

Jeg var bare nysgjerrig på om det ofte er sånn at de er drektige likevel, jeg skulle jo i grunnen ønske hun var drektig jeg da..

"Min" veterinær tar ikke ultralyd før tispene er over 25 dager på vei. Så jeg ville evt. ventet litt og sjekket en gang til :blink:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...