Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Letohallen 13.02 og 14.02

Midas

Recommended Posts

Tusen takk..

Jeg har fått litt "blod på tann" etter ett slikt resultat. :rolleyes2: :lol:

Så jeg kommer nok til å stille endel mer i år ja.

Jeg tittet litt på GD som var i ringen ved siden av oss også.

De er så staselige og flotte hunder. Gubben har så lyst på GD etter å ha vært oppvokst med de.

Og jeg er virkelig fasinert av de. nydelige dyr.

Men det er ikke lett å få med seg alt som skjer, folk å hilse på, hunder over alt. mange man ikke har sett på lenge. Man skulle egentlig gått på utstillinger uten hund, for å få med seg alt. :)

Hehe enig :lol: men GD er absolut å anbefale :lol: neste gang jeg ser dere skal vi stikke bortom å si hei :lol: litt pysete der :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Så moro! GHrattis med flotte resultater!

Vi var arrangører den ene dagen og bodde der (as usual) hele helgen.

Hadde med mini-yodel, som har fått dilla på å gå, og skal helst bare gå-gå-gå hele tiden, hviklet ikke alltid er så lett inne i en utstillingshall :lol:

Også hadde vi med "restene" av årets kull (2 basselusk valper etter Mille)

En av valpene til Luna kom også på besøk.

Ring-trente litt med Elvis-valpen på 9 uker (de skal tidlig krøkes!)

Og han var så flink atte!

Innimellom baby- passing av både det firbeinte og to-beinte slaget fikk jeg også stillt Kee-Kee begge dager til HP lørdag og CK/ 3 BTK på søndag.

Kee sin søster Maya ble BEST IN SHOW på Basenjiklubben! Det var moro.

BIS-2 ble en boxer, og det var jo også litt gøy i.o.m at det var Basenji- og Boxerklubben som arrangerte :lol:

Traff masse flotte mennesker, og valpene fkk masse god sosialisering.

Bilder kommer :rolleyes2:

Grattis til alle sammen!

Jeg var der og kikket - og det var veldig koselig bare dèt. Fikk sett nøye, lenge og vel på beardisene (noe man sjelden gjør når man stiller selv), snakket med koselige folkmed alle mulige raser - og ikke minst kosemose med noen aldeles skjønne små basselusk-valper. Verdt hele turen bare det..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! GHrattis med flotte resultater!

Vi var arrangører den ene dagen og bodde der (as usual) hele helgen.

Hadde med mini-yodel, som har fått dilla på å gå, og skal helst bare gå-gå-gå hele tiden, hviklet ikke alltid er så lett inne i en utstillingshall :lol:

Også hadde vi med "restene" av årets kull (2 basselusk valper etter Mille)

En av valpene til Luna kom også på besøk.

Ring-trente litt med Elvis-valpen på 9 uker (de skal tidlig krøkes!)

Og han var så flink atte!

Innimellom baby- passing av både det firbeinte og to-beinte slaget fikk jeg også stillt Kee-Kee begge dager til HP lørdag og CK/ 3 BTK på søndag.

Kee sin søster Maya ble BEST IN SHOW på Basenjiklubben! Det var moro.

BIS-2 ble en boxer, og det var jo også litt gøy i.o.m at det var Basenji- og Boxerklubben som arrangerte :lol:

Traff masse flotte mennesker, og valpene fkk masse god sosialisering.

Bilder kommer :rolleyes2:

Flott han skal tidlig krøkes da :lol: det er jo det beste :lol:

gratulerer til alle gode resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

letooliverchamp.jpg

Ny norsk champion i basenji ringen

letomayabis.jpg

Kee-Kees søster Maya BEST IN SHOW!

letobis1og2.jpg

BIS 1 og 2 for basenjiklubben

leto_sindre_valper.jpg

Sindre, Elvis og Sahara på hotellrommet/ Letohallen

leto_lundii.jpg

leto_lundi.jpg

Astrid og Lundii BIS 4!

leto_fogo2.jpg

Fogo- Kingwanas Flirting Figaro snart 1o uker kom på besøk

leto_fogo.jpg

leto_c.jpg

Soppen med ny frisyre!

:rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har så mye å skryte av fra Bø i dag, får jeg skryte litt av forrige helg ;-)

"Boris" Boheme Balpoa tok Cert og BIR (groenendael).

Tispa som jeg er deleier i med kennel Sheerena fikk CK og BIM:

N.UCh. NV-08 Xantia du Baton Tiroir.

Hun ble BIS på spesialutstilling i fjor (Hemsedal) og var årets mestvinnende belger (alle varianter),

så det er jo ikke til å komme bort i fra at det er litt stas å slå henne med "lillegutt" ;-) ha ha !

Jeg er sånn til og fra (mest fra) sonen-menneske, så det kommer en oppdatering i ny og ne.

Bilder under er kompromisset der begge så "greie" ut, fikk bedre av de hver for seg, men ikke samlet. Det er en kunst som bare Merete kan tror jeg ;-) Ha ha ! (tååååålmodigheeeeeet)

19050_1348690365593_1481362319_907177_4659358_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har så mye å skryte av fra Bø i dag, får jeg skryte litt av forrige helg ;-)

"Boris" Boheme Balpoa tok Cert og BIR (groenendael).

Tispa som jeg er deleier i med kennel Sheerena fikk CK og BIM:

N.UCh. NV-08 Xantia du Baton Tiroir.

Hun ble BIS på spesialutstilling i fjor (Hemsedal) og var årets mestvinnende belger (alle varianter),

så det er jo ikke til å komme bort i fra at det er litt stas å slå henne med "lillegutt" ;-) ha ha !

Jeg er sånn til og fra (mest fra) sonen-menneske, så det kommer en oppdatering i ny og ne.

Bilder under er kompromisset der begge så "greie" ut, fikk bedre av de hver for seg, men ikke samlet. Det er en kunst som bare Merete kan tror jeg ;-) Ha ha ! (tååååålmodigheeeeeet)

19050_1348690365593_1481362319_907177_4659358_n.jpg

Gratulerer så masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...