Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Letohallen 13.02 og 14.02

Midas

Recommended Posts

Skrevet

Tusen takk..

Jeg har fått litt "blod på tann" etter ett slikt resultat. :rolleyes2: :lol:

Så jeg kommer nok til å stille endel mer i år ja.

Jeg tittet litt på GD som var i ringen ved siden av oss også.

De er så staselige og flotte hunder. Gubben har så lyst på GD etter å ha vært oppvokst med de.

Og jeg er virkelig fasinert av de. nydelige dyr.

Men det er ikke lett å få med seg alt som skjer, folk å hilse på, hunder over alt. mange man ikke har sett på lenge. Man skulle egentlig gått på utstillinger uten hund, for å få med seg alt. :)

Hehe enig :lol: men GD er absolut å anbefale :lol: neste gang jeg ser dere skal vi stikke bortom å si hei :lol: litt pysete der :lol::)

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Så moro! GHrattis med flotte resultater!

Vi var arrangører den ene dagen og bodde der (as usual) hele helgen.

Hadde med mini-yodel, som har fått dilla på å gå, og skal helst bare gå-gå-gå hele tiden, hviklet ikke alltid er så lett inne i en utstillingshall :lol:

Også hadde vi med "restene" av årets kull (2 basselusk valper etter Mille)

En av valpene til Luna kom også på besøk.

Ring-trente litt med Elvis-valpen på 9 uker (de skal tidlig krøkes!)

Og han var så flink atte!

Innimellom baby- passing av både det firbeinte og to-beinte slaget fikk jeg også stillt Kee-Kee begge dager til HP lørdag og CK/ 3 BTK på søndag.

Kee sin søster Maya ble BEST IN SHOW på Basenjiklubben! Det var moro.

BIS-2 ble en boxer, og det var jo også litt gøy i.o.m at det var Basenji- og Boxerklubben som arrangerte :lol:

Traff masse flotte mennesker, og valpene fkk masse god sosialisering.

Bilder kommer :rolleyes2:

Grattis til alle sammen!

Jeg var der og kikket - og det var veldig koselig bare dèt. Fikk sett nøye, lenge og vel på beardisene (noe man sjelden gjør når man stiller selv), snakket med koselige folkmed alle mulige raser - og ikke minst kosemose med noen aldeles skjønne små basselusk-valper. Verdt hele turen bare det..

Susanne

Skrevet

Så moro! GHrattis med flotte resultater!

Vi var arrangører den ene dagen og bodde der (as usual) hele helgen.

Hadde med mini-yodel, som har fått dilla på å gå, og skal helst bare gå-gå-gå hele tiden, hviklet ikke alltid er så lett inne i en utstillingshall :lol:

Også hadde vi med "restene" av årets kull (2 basselusk valper etter Mille)

En av valpene til Luna kom også på besøk.

Ring-trente litt med Elvis-valpen på 9 uker (de skal tidlig krøkes!)

Og han var så flink atte!

Innimellom baby- passing av både det firbeinte og to-beinte slaget fikk jeg også stillt Kee-Kee begge dager til HP lørdag og CK/ 3 BTK på søndag.

Kee sin søster Maya ble BEST IN SHOW på Basenjiklubben! Det var moro.

BIS-2 ble en boxer, og det var jo også litt gøy i.o.m at det var Basenji- og Boxerklubben som arrangerte :lol:

Traff masse flotte mennesker, og valpene fkk masse god sosialisering.

Bilder kommer :rolleyes2:

Flott han skal tidlig krøkes da :lol: det er jo det beste :lol:

gratulerer til alle gode resultater

Skrevet

letooliverchamp.jpg

Ny norsk champion i basenji ringen

letomayabis.jpg

Kee-Kees søster Maya BEST IN SHOW!

letobis1og2.jpg

BIS 1 og 2 for basenjiklubben

leto_sindre_valper.jpg

Sindre, Elvis og Sahara på hotellrommet/ Letohallen

leto_lundii.jpg

leto_lundi.jpg

Astrid og Lundii BIS 4!

leto_fogo2.jpg

Fogo- Kingwanas Flirting Figaro snart 1o uker kom på besøk

leto_fogo.jpg

leto_c.jpg

Soppen med ny frisyre!

:rolleyes2:

Skrevet

Siden jeg ikke har så mye å skryte av fra Bø i dag, får jeg skryte litt av forrige helg ;-)

"Boris" Boheme Balpoa tok Cert og BIR (groenendael).

Tispa som jeg er deleier i med kennel Sheerena fikk CK og BIM:

N.UCh. NV-08 Xantia du Baton Tiroir.

Hun ble BIS på spesialutstilling i fjor (Hemsedal) og var årets mestvinnende belger (alle varianter),

så det er jo ikke til å komme bort i fra at det er litt stas å slå henne med "lillegutt" ;-) ha ha !

Jeg er sånn til og fra (mest fra) sonen-menneske, så det kommer en oppdatering i ny og ne.

Bilder under er kompromisset der begge så "greie" ut, fikk bedre av de hver for seg, men ikke samlet. Det er en kunst som bare Merete kan tror jeg ;-) Ha ha ! (tååååålmodigheeeeeet)

19050_1348690365593_1481362319_907177_4659358_n.jpg

Skrevet

Siden jeg ikke har så mye å skryte av fra Bø i dag, får jeg skryte litt av forrige helg ;-)

"Boris" Boheme Balpoa tok Cert og BIR (groenendael).

Tispa som jeg er deleier i med kennel Sheerena fikk CK og BIM:

N.UCh. NV-08 Xantia du Baton Tiroir.

Hun ble BIS på spesialutstilling i fjor (Hemsedal) og var årets mestvinnende belger (alle varianter),

så det er jo ikke til å komme bort i fra at det er litt stas å slå henne med "lillegutt" ;-) ha ha !

Jeg er sånn til og fra (mest fra) sonen-menneske, så det kommer en oppdatering i ny og ne.

Bilder under er kompromisset der begge så "greie" ut, fikk bedre av de hver for seg, men ikke samlet. Det er en kunst som bare Merete kan tror jeg ;-) Ha ha ! (tååååålmodigheeeeeet)

19050_1348690365593_1481362319_907177_4659358_n.jpg

Gratulerer så masse :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...